1. Zo was het eerst

2. En zo is het nu

3. Van aan de stallen (links is gewoon open, er is nergens nog stroom in de buurt want hij heeft het niet zo op stroom)

4. De toeschouwers

5. De bunker

6.

7.

8. Binnenuitzicht

9. En daar staat die dan!

10. Hij komt eens piepen

11. Toch maar weer naar binnen

Dat is nog een beetje een probleem, het buitengedeelte vertrouwt hij nog niet zo. Maar dat is natuurlijk ook normaal. In die paddock zijn de "accidenten" gebeurd, ondertussen is de ondergrond anders (zand gestort), er is momenteel veel modder wat hem qua bewegen wat onzeker maakt en hij weet natuurlijk nog niet hoe ver hij kan gaan (heb hem wel rondgeleid, maar toch, hij moet het zelf ontdekken). MAAR: er is nog hoop!
12. Stapje voor stapje komt het goed

13.

14.

15. En dan ziet het er zo uit

In zijn schuilstal heeft hij nu ook een drinkbak en daar heeft hij al uit gedronken, de rest komt wel. Ik vind het ook wel goed dat hij die schuilstal als zo veilig beschouwd (was eerst niet zo, bij het minste rare geluid rende hij naar buiten, nu 'rent' hij juist naar binnen

En ook nog even zeggen: ik sta op een pensionstal, heb al vaak gezegd dat ik de meest geweldige pensioneigenaren hebt maar dit ga ik nu nog eens zeggen, want het is ook gewoon zo! Hoeveel mensen zouden dit klaarkrijgen op hun pensionstal. Echt topmensen!

Bedankt voor het kijken