sinds een kleine twee weken zijn mijn vriend en ik trotse eigenaren geworden van Mistery Girl.

Hierbij wat informatie over de pony.
Naam: Mistery Girl
Roepnaam: Mimi
Leeftijd: geboren in 2009
Geslacht: Merrie
Ras: Hackney (kleine maat)
Afstamming: Henchman's Little Perrybridge x Suprice's Lucky Mathie
Schofthoogte: 1.22m
Kleur: Donkerbruin
Ze komt uit het land en hebben haar afgelopen zondag verhuisd van de fokker naar onze stal.
Mimi is nog zo groen als gras maar wel erg nieuwsgierig en vind het nieuwe avontuur wel leuk.
Ze heeft dit jaar een veulen gekregen en deze liep er tot verkort nog naast, daarom is ze wat schraal maar dat is bij ons op stal geen probleem

We hebben de plannen om haar te beleren in het tuig voor de wagen, maar we nemen rustig de tijd we moeten bij het begin beginnen.
Hierbij wil ik jullie aan onze Mimi

Dit was de eerste foto die ik van haar maakte, lekker rauw in het weiland.

Hierna hebben we besloten om haar te kopen en een week later (zaterdag) kwam de hoefsmid en zondag mocht ze mee naar huis.
Dit is haar veulen voor de gene die dat willen weten.

Ja we hebben nog een lange weg te gaan maar ze krijgt de tijd om bij te komen.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat er een veulen bij gelopen heeft, die is tonnetje rond.

In haar nieuwe stalletje.

Paard & Koets was dat weekend ook en we hadden vrijkaarten gekregen via Martha Hoeve Texel.
En daar zag ik een hele gave deken liggen, me vriend was er in eerste instantie op tegen.
"geen sterrendeken

Maandag gingen we wat over het erf wandelen, ze moet nog echt leren aan het touwtje mee te lopen.
We zijn wezen spetteren in de bak en zo ineens vanuit het niets

Kennis maken met de andere paarden op stal, die vinden het maar een klein onderkruipsel.

Een Video van de eerste keer 'longeren'
Vandaag zijn we dan ook lekker naar buiten toe gegaan, mooi wandelen en een beetje aan het hard rijdende en groot verkeer laten wennen.

De foto's zijn niet van kwaliteit zoals jullie misschien van me gewend zijn maar.....
Die tijd komt nog wel, Mimi moet eerst nog een beetje bij komen dan gaat mijn Canon gewoon weer mee naar stal.

Bedankt voor het kijken en lezen