Zoals sommigen van jullie wel weten ben ik de trotse eigenaar van Konik Pumbaa (14 jr- 1,41m) en Fell pony Nero (6 jr- 1,43m). Twee bijzondere rassen, maar ook twee uiteenlopende karakters. Zoals jullie op de foto's kunnen zien is Nero de knuffelkont van de twee. Konik Pumbaa heeft een behoorlijk verleden en heb ik inmiddels ruim 4 jaar en Fell pony Nero heb ik sinds afgelopen Maart. Mijn droom was dan ook om samen met hun op de foto te gaan, want ik had nog geen foto's met hun tweeën samen. Wij staan gestald naast het bos, dus beter kan niet! M_aris hier op bokt heeft het prachtig weten vast te leggen, precies zoals we zijn! Ik ben zo enorm blij met de foto's en zo trots op mijn toppers. Deze foto's zijn heel bijzonder voor mij. Ik hoop dat jullie net zo kunnen genieten van de foto's als dat ik doe
Ahhh....mooie foto's zo in het bos...echte sfeer plaatjes en de liefde zeker van Nero straalt er vanaf.....en Pumbaa die lijkt het allemaal maar zozo.....maar een knap stel zo....
XLeandrosX: Ja Pumbaa wordt ook gereden. Hij is zelfs tuigloos te rijden nu. Het is een hele sensibele pony en erg fijn om mee samen te werken Op youtube (nadine1enchanted of Konik Pumbaa) kun je heel veel filmpjes van hem bekijken, ook onder het zadel