Voor zowel mijn verzorgpaard Lorna als voor mij, was 12 oktober onze eerste fotomeeting. Een herfstshoot in het Delftse Hout.
Lorna is een pittige merrie die bij buitenritten altijd weer laat blijken hoeveel energie ze nog over heeft. ik was bang dat ze ook bij een fotoshoot erg opgefokt zou raken, maar dit was niet het geval! ze was bij de eerste fotograaf zo rustig

genoeg gepraat, hier nog even een paspoortje
♥ Lorna
♥ Merrie
♥ 21 jaar jong (ze voelt zich nog een 4 jarige

♥ ong. 1.60 m
♥ Tuiger
♥ Houd van eten (als het maar geeeen bananen zijn

de prachtige foto's zijn gemaakt door chelle_dora, Joysieee en Annwfyn
1.

2.

3. banaan

4. mijn favoriet ♥

5. nog een favoriet ♥

6.

7.

8.

9.

10.

11. Haar oogjes doen me hier echt bij smelten

12.

13.

Het was een geweldig mooie dag;
paard was braaf, eindelijk onwijs mooie foto's, mooi weer en dit was een goede afsluiting voor Lor's tweede blessure (in 1 jaar).
nog geen week later kreeg ik verschrikkelijk nieuws. Lorna en haar moeder Fanora moeten weg. De eigenaar kan de zorg niet meer aan door haar eigen gezondheidsproblemen. Ik verzorg Lorna net een jaar en de laatste maanden zijn we pas echt een team geworden. Eerst was ze een echte merrie-merrie, mocht niet eens haar hoofdje aaien. nu hinnikt ze als ze het gerommel van mijn fiets hoort bij aankomst en vind ze het heerlijk om lekker te tutten. ik heb de knopjes gevonden en ze loopt nu fijner dan ooit.
toch moet ik er aan geloven dat ze per december vertrekt. waarnaartoe is nog de vraag..
ik ben de fotografen heel dankbaar dat ze Lorna, en ons samen, zo mooi op de foto hebben gezet. ik ga er zeker nog een uitvergroten (welke weet ik nog niet hihi), Lorna is mijn maatje die ik nooit mag en zal vergeten

bedankt voor het kijken (en lezen van dit hele verhaal