She is my silent teacher, guiding me to understanding

Ik had hele aparte foto's gezien in een topic hier op Bokt, vond het er zo gaaf uitzien dat ik (net als volgens mij vele andere bokkers
) de fotograaf toch maar een berichtje gestuurd heb... En met resultaat! 
[naam] was geschikt voor de foto's, dus vrijdagavond 17 oktober is Michiel van 'Shed Built Bikes' langsgeweest, en wat een gave foto's zijn het geworden!
Heel apart, ook om te zien hoe dit soort foto's nou gemaakt worden, ik had echt geen idee namelijk

Michiel, ontzettend bedankt!

Ja... Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen hihi, dus zie hier de foto's!

3
Maatje
4

5

6
Onderonsje

7

8 & 9

10
Light in the dark
11

12
"1 foto zegt meer dan 1000 woorden"
De afgelopen paar weken is het wat minder gegaan, en dan voornamelijk met mij.
Weken van stress, onzekerheid en heel veel twijfel. In m'n hoofd was ik met duizend en één dingen tegelijk bezig, en ging het niet zo goed met me...
Ik ga niet het hele verhaal op Bokt gooien, maar ik kan wel vertellen dat mijn vreselijk gevoelige merrie mij weer even met beide benen op de grond heeft gezet.
Mijn lieve spiegeltje, je hebt me even laten zien hoe het echt met me ging. Me laten beseffen dat het zo niet langer kon, dat ik eigenlijk 10 stappen terug moest doen.
Was ik daar blij mee? Nee. Maar was het nodig? Ja.
En had ik verwacht dat een paard dit zou kunnen? Dat een paard mij dit heeft kon laten beseffen? Nee, nee eigenlijk niet.
Maar je bent dan ook niet zomaar een paard. Je bent m'n steun, beste maatje en grootste leermeester.
Stiekem ben ik je dankbaar voor dit alles, en ga ik er langzaamaan weer vol gas tegen aan.
En met jou aan mijn zijde gaat het zeker lukken.

13

14

15

16

17
En mijn persoonlijk favoriet

Een hele leuke ervaring met als resultaat ontzettend gave foto's!Ik hoor graag wat jullie er van vinden & jullie favoriet! En Michiel, nogmaals bedankt
De laatste foto vind ik de mooiste. 
(en dat kon ik voor de shoot ook niet veranderen, t'is gewoon permanent 
Had hier inderdaad liever een jeans met een top gezien zoals op de laatste foto's.