Blue Lagoon verzorg ik nu sinds mei 2014. Een vriendin van mij kwam op het idee iets met haar te gaan doen, aangezien de eigenaar er niks mee doet. Zo geprobeerd, zo gedaan. Sinds die dag ben ik helemaal weg van haar. We hebben samen al heel wat lief en leed gedeeld, meer dan je zult denken. Blue is nog niet zo lang onder het zadel, maar ze doet het SUPERgoed. Ik rijd er nu ook zelf op, ze is een hartstikke brave merrie. Laatst heeft ze 2 maanden stilgestaan vanwege slecht lopen/kreupel lopen. Nu loopt ze weer goed, maar na die 2 maanden kon ik er zo weer mee weg rijden. De lieverd zette geen stap verkeerd! Maar goed, zwijmel met mij weg bij foto's van Blue.

1. Fotoshoot, daar kwam ze in galop aangerend!

2. De eerste keer dat ik op Blue ging, ze was superbraaf. Ohja.. blauw staat haar geweldig.

3. Haar mooie koppie!

Dan komen we bij Lady Sharon, maar ik noem haar gewoon Lady. Lady verzorg ik nu sinds 2 dagen. Dat is inderdaad nogal kort, maar ze heeft een hele periode op de weide gestaan om van haar schimmel af te komen. Het is nu helemaal weg en ze is back in town! Wel zijn haar hoeven helemaal overgroeid, gelukkig haalt de smid haar ijzers er dinsdag onder weg.. Ze zijn veel te klein. Lady is beleerd en betuigd en suuuuperaanhankelijk!

1. Lady lekker gepoetst en hoeven uitgekrabt... op de grond zie je wel hoe vies die waren. Zat schimmel in.

2. "Ik kan heel leuk kijken hoor vrouwtje.. maar mijn stalletje is al heel vies..

3. Even lekker in de paddock met haar mooie halster terwijl haar stal helemaal opgeknapt werd.