begin dit jaar bleek mijn bijrijdpaard veel te pittig voor mij, en besloten de eigenaren dat het beter was om er mee te stoppen.. jammer natuurlijk, en weer op zoek naar een nieuw bijrijdpaard! dit keer extra goed vermeld dat ik geen pittig paard wilde, en een heel braaf paard zocht. meerdere reacties gehad, maar helaas allemaal pittige paarden, erg schrikachtig enz. niet wat ik zocht

het begin was een beetje stroef. ik wist wel dat ik door het vorige paard angstig was geworden, maar toen ik opstapte zat ik gewoon te huilen op het paard, zo bang was ik. en dat terwijl ze niet eens iets verkeerd deed! de eigenaresse heeft mij hier in super geholpen, ze heeft mij een aantal keer begeleid aan de longeerlijn, alles op mijn tempo. en wat ging het goed!

nu genoeg gepraat, hier zijn de foto's:
1. hier stond ze wel al 3 maanden stil door problemen aan haar hoef, kreupel enz. dus de spiertjes zijn verdwenen

2.

3. netjes ingevlochten en wel

4.

5. weer voor het eerst aan het werk na 3 maanden stilstaan, en nog geen stap verkeerd gezet (op een vreugdebokje na)

6. zo trots op dr

7. voor het eerst weer buiten longeren na het stilstaan

en oudje Shenda, ze valt altijd in slaap tijdens het poetsen, lief om te zien dat ze zo er van geniet

8.

9.

ik ben de eigenaresse nog steeds heel erg dankbaar dat ik van deze toppers mag genieten

een reactie zou leuk zijn!
tips zijn altijd welkom, maar hou het vriendelijk alsjeblieft