Knappe Jikke en oudje Shenda(37)voor het eerst op bokt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Knappe Jikke en oudje Shenda(37)voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 20:45

hoi!

begin dit jaar bleek mijn bijrijdpaard veel te pittig voor mij, en besloten de eigenaren dat het beter was om er mee te stoppen.. jammer natuurlijk, en weer op zoek naar een nieuw bijrijdpaard! dit keer extra goed vermeld dat ik geen pittig paard wilde, en een heel braaf paard zocht. meerdere reacties gehad, maar helaas allemaal pittige paarden, erg schrikachtig enz. niet wat ik zocht :n tot ik op een gegeven moment een berichtje kreeg van iemand, ze had een heel braaf paard en zocht een bijrijder. volgens haar deed het paard geen vlieg kwaad, en dat is geen woord gelogen. want wat een topper was het!

het begin was een beetje stroef. ik wist wel dat ik door het vorige paard angstig was geworden, maar toen ik opstapte zat ik gewoon te huilen op het paard, zo bang was ik. en dat terwijl ze niet eens iets verkeerd deed! de eigenaresse heeft mij hier in super geholpen, ze heeft mij een aantal keer begeleid aan de longeerlijn, alles op mijn tempo. en wat ging het goed! +:)+ ook heb ik eindelijk na 2 jaar weer gegaloppeerd, iets wat ik daarvoor zo deed was nu mijn grootste angst.. ik ben hier Jikke en de eigenaresse heel erg dankbaar! maar ik kreeg niet alleen jikke! ik mocht ook voor oudje Shenda zorgen, wat ook heel leuk is! Shenda is nu 37 jaar oud, maar nog steeds een dondersteentje! ze trekt nog vaak een sprintje (met of zonder mij er bij) en heeft nog genoeg streken :D

nu genoeg gepraat, hier zijn de foto's:

1. hier stond ze wel al 3 maanden stil door problemen aan haar hoef, kreupel enz. dus de spiertjes zijn verdwenen
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. netjes ingevlochten en wel :D (niks bijzonders, gewoon aandacht en tutten toen ze kreupel was :+ )
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. weer voor het eerst aan het werk na 3 maanden stilstaan, en nog geen stap verkeerd gezet (op een vreugdebokje na)
Afbeelding

6. zo trots op dr <3 (ik lijk echt huge door een shirt wat nogal ruim zit :+ )
Afbeelding

7. voor het eerst weer buiten longeren na het stilstaan
Afbeelding

en oudje Shenda, ze valt altijd in slaap tijdens het poetsen, lief om te zien dat ze zo er van geniet :+:

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

ik ben de eigenaresse nog steeds heel erg dankbaar dat ik van deze toppers mag genieten <3

een reactie zou leuk zijn!
tips zijn altijd welkom, maar hou het vriendelijk alsjeblieft :D

MachoPablo

Re: Knappe Jikke en oudje Shenda(37)voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 20:54

Nog heel veel plezier met je verzorgpaardje <3

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 22:56

Leuk paard en veel plezier met elkaar! Oudje mag er ook nog wezen hoor!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 23:00

37???? :oo dat zal je hem niet geven !!
Veel plezier er mee ! :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-14 15:11

dankjewel! :)
ik had het haar ook niet gegeven toen ik haar zag, maar het is echt zo :D
hopelijk mag ze nog heel wat jaartjes blijven!