Jaja, daar is hij weer een keer!
Nadat ik hem al 1 jaar niet gezien had (oa door onze tijdelijke emigratie naar de VS) ben ik tijdens mijn 3 weken en 5 dagen durende Nederland-vakantie EINDELIJK weer eens bij mijn knappe gouden man wezen kijken.....
Even n paspoortje voor diegene die m nog niet kennen:
Dazzle Me CL
Hengst
26-04-2011
NRPS
V: Don Cremello du Bois
M: CubaLibre's Chennai
D pony gefokt
Fokker/eigenaar: Ikke

Dazzle geniet nog steeds van zijn jeugd bij de eifelopfok, van zijn paardenvrienden en dat mag hij nog doen zolang hij zich gedraagt! Zodra hij echt hengst hengst gaat worden zullen we een andere oplossing moeten verzinnen maar so far so good!
We twijfelen of hij de baas van de kudde is of hij second in command is (dan is de vos de baas

Dazzle zijn toekomst is al bekend, hij zal tzt western beleerd gaan worden en daarmee zal hij de 1e nakomeling worden van Don Cremello die in een andere tak vd sport uitgebracht gaat worden.
Voorlopig mag hij nog even van zijn vrijheid en van zijn eugd genieten al moet ik wel bekennen dat mijn handen lichtelijk aan het jeuken zijn om met hem te beginnen! Het is maar goed dat hij in Duitsland staat en ik in de VS zit

Genoeg gekletst, hierbij de foto's van mijn knappertje!
1.

2.
3. Tja, er zat een teek en wat doe je dan??? Juist ja, voetje omhoog en teek verwijderen! Missie geslaagd

4. Uiteraard vind je het heerlijk als het vrouwtje je kroelt op je favo plekje! Check zn gezicht

5. pretbek
6. Uhm..... hij is echt hengst mochten jullie twijfelen...
We (4 vrouwen!) hebben zo

7. 1 foto zegt meer dan 1000 woorden...
8. The game is on! En daar zit je dan, midden in n rennende kudde hengsten... Denk je nu serieus dat ik me ook maar 1 seconden zorgen heb gemaakt??
9. Deze foto was het meer dan waard!
10.
11.

12. En toen vond Dazzle het genoeg! En dan laat hij het ook blijken ook!
13. zooitje ongeregeld

14.
15.

De foto's zijn gemaakt door mij en een vriendin van mij (©CM) die ook mee is geweest.