Na het goed gelezen te hebben en het filmpje bekeken te hebben had ik meteen zoiets van DAT WIL IK!
We hebben ons opgegeven en zijn uiteindelijk uitgekozen om mee op pad te gaan. Het was een geweldig mooie rit ( ben daardoor onderweg zelf vergeten foto s te maken) En super gezellig met de (voor mij nog onbekende) bokkers. Ik behoorde tot de middaggroep. Femke is diegene die dit in werking heeft gezet, en alles heeft georganiseerd! DANKJEWEL! het zat super in elkaar, de rit was prachtig en vond het erg gezellig. Mijn favoriete stuk was door de appellaan, bergen appelbomen en langs de Linge rijden waar boten varen. En alsof dat niet genoeg was hebben er er ook nog onwijs mooie foto s aan overgehouden!
Mijn groepje bestond uit Femke - tweety, Domenique met Tobago, Laura met Toy Boy, en Franka met Eternity. Ook was er een blik fotografen opengetrokken

De fotografen die mee waren:
Anne-Wil | Anne-Wil Geurtse Fotografie |
Willemijn | Beaufocus |
Marcato | Suus | SUUS Fotografie |
Jenne | Jennefer | Silver Emotion |
Tezzy | Tessa | RawHorse Photography |
LoveSushi |Elin | elin daisy fotografie |
Moonfight | Marlinde | MPG Fotografie |
Cynn | Cynthia | CynnFotografie |
Chanelle14 | Chanelle | Chanelart |
De foto's zo zijn stuk voor stuk prachtig! Nog niet van iedereen alles binnen maar genoeg om jullie alvast mee te laten genieten van mijn 10 jarige NRPS paard en de omgeving. Hier zie je een kleine selectie.................

door Cynthia hek was even achter de billen gedicht gedaan toen transformeerde ze in een frotje

door Anne-wil

door Suus

door jennefer

door tessa
[img]http://img.photobucket.com/albums/v214/randeux/644376_orig_zps29d32dcd.jpg
[/img]
door Elin

door Chanelle