Na heeeeeeeeel lang graag een eigen camera willen hebben, heeeeeeeel lang sparen, en heeeeeeel lang verheugen op de dag dat ik een camera zou bestellen was het gister zo ver. Heb gister dan mijn eerste eigen spiegelreflex camera gekocht en vandaag zat ik natuurlijk vol spanning te wachten tot ik eindelijk dat busje voor de deur zag staan met mijn pakketje. Dus meteen het een en ander doorgelezen, batterij opgeladen, en camera mee naar stal.
Ik heb totaal geen ervaring met camera's en dit was mijn eerste keer dat ik er een in mijn handen had, dus ik ben onwijs blij met het resultaat!
Ik wil jullie graag een aantal van de foto's laten zien, van mijn beste vriendje.
Gaspard is een 25 jarige draver en heeft artrose. Naast zijn grijze haren valt er niet aan hem te zien wat voor leeftijd hij heeft. Zie je alleen niet terug op de foto's maar ondanks dat.. Mijn knappe modelletje staat toch weer op de foto.
(lastig een paard vasthouden, leuk laten kijken, en foto's maken, dus die foto's zijn dan ook lekker mislukt)Alle tips zijn welkom, maar wees wel lief voor mij!
En alle andere leuke reacties zijn natuurlijk ook welkom!