Na een langdurige blessure van bijna 2 jaar. Hier het verhaal [ITP] Archibald van begin 2013 tot nu en zijn verhaal en film materiaal. kunnen we eindelijk weer genieten. Afgelopen week heb ik mijn eerste L2 wedstrijd weer gereden!
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 30-09-14 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt
4horsenl
Geplaatst: 30-09-14 19:51
Mooie foto's! De 3e foto mijn favoriet Dat jullie nog lang samen mogen genieten!
He marjan, blij dat alles weer goed gaat met archi en dat de wedstrijden weer goed gaan. Hoe bevalt het in je nieuwe huis met je paardjes er bij (appie)
Hey Appie! Ja ben echt zo blij dat het goed gaat. Dat had ik een jaar geleden niet verwacht. Wat een ellende toen! Het is echt heerlijk dat ze aan huis staan. Kan nu echt weer genieten. Was wel ff wennen voor Cameron. Maar ook die is nu relaxed.
beter, ik volg je berichten op facebook en daar zie ik met grote regelmaat twee happy paardjes tegen. Ben blij dat het jullie allemaal bevalt op jullie nieuwe stekje
thnx! paarden doen het er ook super! Vooral Archy. Hele andere pown. Durfde tot de verhuizing niet alleen te rijden. Moest altijd met iemand in de bak. Was amders bang dat hij op de kletter zou vliegen. Maar gaat nu echt super!