Hoi Hoi allemaal,
misschien een beetje een rare titel. Niet verwacht, ja met een verzorgpony is het nooit helemaal zeker maar toch.
Vandaag is het precies een jaar dat ik Chloe voor het eerst reed, haar eigenaresse had grote plannen voor dit jaar en nog een aantal belangrijke dingen die daarvoor moesten worden afgehandeld. Voor ongeveer een half jaar zocht ze iemand die haar paardje beweging en liefde wilde geven, dit sla je dan natuurlijk niet zomaar af vooral niet wat ik allemaal met der mocht doen! Lekker de bossen in, lessen en de kans gekregen een overstap te maken naar western.
Eind januari wist ik al dat het niet heel lang meer zou duren en dan stopten dit weer, ik baalde maar was dankbaar voor de kans! Tot ik te horen kreeg dat de plannen niet doorgingen en ik, als ik wilde, mocht blijven verzorgen. Ondertussen zijn we van stal verwisseld en gaan we starten met lessen, ik kan nog zo veel meer schrijven maar foto's zijn toch wel leuker

Klein beetje info over Chloe
Geslacht: merrie
Ras: waarschijnlijk arabier gekruist met een draver
Leeftijd: 14 jaar
Lengte: ongeveer 1.60
En dan nu de pictures, een kleine samenvatting van het afgelopen jaar

Onze eerste keer buiten, op een grote zandvlakten.. De uitdrukking ''peper in de kont'' is ook echt de perfecten uitdrukking voor jou!

Na een tijdje gingen we bitloos proberen, dit ging al beter dan met bit. We pakte vaker een touwhalster dan het hoofdstel.

Begin januari reden we zo rond, nog genoeg om aan te werken maar het knopje ''rustig'' begon er langzaam op te komen

Nadat je er in de herfst/kerst periode een aantal keer flink vandoor was gegaan durfde ik geen galopje meer buiten. Zelf al was het maar een klein stukje, de angst je niet te kunnen houden bleef in mijn hoofd rommelen.. Maar ach, we houden beide van crossen en zo probeerde we eind januari ook weer een galopje in het bos. Snel was je zeker maar nog te houden, happy me

Het rijden ging steeds iets beter, het zal door de nieuwe pad komen! Ben nogsteeds zo blij met de aanschaf, want geef toe hij staat goed!

Het lekkere stond weer voor de deur, en met zo'n top verkeersmak paard kan je dan een ritje naar Surea niet ontbreken!

Ondertussen zijn we dus verhuisd van stal, ze staat onwijs dichtbij en kan nu elke dag naar der toe. Ook hebben we de overstap gemaakt naar bitloos rijden, heb ik een boomloos zadel aangeschaft en staat lessen op de planning

Het rijden ongeveer een maandje terug

Rijden van afgelopen weekend

Mijn toppertje

En dan zit ik gewoon al aan der 15 foto's..
Nou dit was ons afgelopen jaar, we zijn beide veel verandert zoals bijvoorbeeld het rijden. Ook Chloe is verandert, ze word steeds meer een knuffel tante wat ik helemaal leuk vind haha! Over het feit dat ik geen cap draag op de laatste foto's hoef ik geen commentaar, ga hier ook verder niet op in

Dingen die op de planning staan voor de toekomst..
Nog veel lange buitenritten, wie weet een wedstrijdje maar het aller belangrijkste dat ik gewoon nog lang van deze dame mag genieten! Helemaal gelezen? Respect haha, nogal wat geschreven

Reacties zijn natuurlijk altijd welkom, maar blijf aardig.