Gister heb ik voor het eerst mijn helmcamera uitgeprobeerd en dat heeft leuke beelden opgeleverd! In totaal heb ik denk ik wel voor een half uur aan beeldmateriaal, maar dat wordt voor de kijkers natuurlijk een beetje saai. Heb dus geprobeerd om een mooie korte impressie te geven, maar echt heel goed in inkorten ben ik nog niet haha. Hoop dat dit dus niet te lang is om naar te kijken

Ik rij met mijn Draver merrie Freya, ze is 6 jaar en sinds januari bij mij. We zijn erg blij met de Utrechtse Heuvelrug, kilometers aan ruiterpad ligt hier. Waar de buitenritjes eerst nog wel heel spannend waren, kunnen we nu probleemloos zelf het erf af en kilometers maken. Zoals ook op het filmpje te zien is, moesten we langs een stuk waar boswerkzaamheden waren. Dat had ze nog nooit eerder gezien dus ik twijfelde of ik het aandurfde erlangs te gaan, maar uiteindelijk was er eigenlijk niks aan de hand!
Geniet mee!
Tipje: zet de kwaliteit op HD, geeft verreweg het mooiste beeld. En zet je geluid niet te hard op de galopstukjes, de wind kan dan nog al eens piepen!
Tot de volgende keer!