We hebben in mei een serieuze domper gehad (ongeluk met de koets), het ging al langer met ups & downs maar deze was toch een enorm dal waar we in gingen ... had geen idee wat de toekomst zou brengen. Had me er al bij neergelegd dat hij op pensioen ging, en kijk nu! Gelukkig een oorzaak voor al onze downs gevonden, een verklaring voor alles, en op zich simpel op te lossen. Hij krijgt nu zo'n 6 weken vitamine E bij en het is een compleet andere pony geworden

We zijn weer stilaan grotere ritten aan het maken (15 -20 km) en het gaat echt super, hij loopt zo fijn & vrolijk! Wil jullie hiervan laten meegenieten. Het zijn een paar foto's van vorige ritten en dan ook nog van vandaag, was echt een super leuke rit!
1.

2.

3.

4. Héél soms heb ik eens konten als uitzicht

En dan van vandaag .. De route:

En voor de grafiekjesmensen..

Echt wel trots op zijn mooie constante tempo!

(doorgaans dan toch, soms even een hapering omdat dat gras o zo groen is

5. We vertrokken in een mistig bos .. (maar waren helemaal niet alleen, verre van, daar ging de zondagrust

6. Door naar de velden (en links de pompoenen

(voor degene die onze topics volgen: dat zijn dus die kale velden van toen met de koets

7. Langs de vaart (boot deed hem niks, is ook iets wat je elke dag ziet natuurlijk

8. Een poging om hen samen op de foto te krijgen, maar [***] had vreemd genoeg een serieuze afwijking naar rechts, dus verder dan dit ben ik niet geraakt (en [***] heeft heerlijk gras gegeten

9. Terug in het bos

10. En pauzeren, ook zéér belangrijk

11.

12. Fijn zitten daar hoor

En om te eindigen toch nog even mijn andere superpony, die had gisteren een jeukplekje en ondanks dat het moeilijk was om een foto te nemen (mocht uiteraard niet stoppen met krabben

13.

Bedankt voor het kijken, hopelijk hebben jullie ook genoten en hopelijk volgen er nog veel meer mooie ritten