Maar het duurde nog een jaar voordat ik DE pony vond. Ik ben heel Nederland ( en Duitsland ) doorgecrosst voor een lieve, coole, bereden, e maat, ruin. Na heel wat teleurstellingen tijdens de zoektocht zag ik plots een heeeeeeeele leuke...... merrie van anderhalf

Ik kreeg haar niet uit mn hoofd en besloot een afspraak te maken om te gaan kijken. Ze stond een goed uur rijden vanuit Drenthe naar Friesland en ik zou met mn vader gaan kijken om daarna door te rijden naar de boot die in Andijk ligt. Mijn vader heeft geen verstand van paarden maar heeft heel wat kilometers gemaakt om mij naar de manege te brengen en hij vond het heel leuk dat ik hem mee vroeg om te gaan kijken. Die ochtend moest mijn auto naar de garage voor de apk en toen de rekening kwam sprongen de tranen bijna in mn ogen, dit was wel heel veel meer dan ik had verwacht en hakte enorm in mn pony-budget. Toen maar naar mn vader gereden om te vertellen dat ik de afspraak maar ging afzeggen, oh wat was ik teleurgesteld. Maar ja... vaders.... die zei 'kom op we maken er gewoon een leuke dag van, het ligt op de route dus we kunnen best een kwartiertje een pony aaien', waarop ik zei dat ik het zonde van mijn tijd vond en van de eigenaren om bij een pony te gaan kijken die ik toch niet kon betalen. Maar me toch laten overhalen en op naar Friesland. Het waaide ontzettend hard en toen de eigenaar een stuiterende pony in de bak losliet moest ik wel een beetje grinniken, deze pony was alles wat ik niet zocht maar wel een leuk kleurtje. Ik vertelde de eigenaren dat ik er graag nog even over wilde nadenken en ging met mn vader naar de boot. In de auto uiteraard opgesomd waarom zij eigenlijk niet was wat ik zocht waarop mijn vader zei 'wel leuk dat ze steeds weer bij ons kwam staan he'. Jup, alles wat ik niet zocht, maar deze wou ik! Dus twee weken later heb ik haar met een vriendin opgehaald en inmiddels staat ze 24/7 lekker buiten en in de winter gaat ze 's nachts naar binnen. Ze staat in een gemengde kudde en is dikkie matties met de shet die de boel regeert daar haha.
Op 17 augustus ( je weet wel, die zondag dat het zo knetterhard regende ) heeft Dinky Toy haar eerste fotoshoot gehad. Ze is gefotografeerd door pradadaan hier op bokt, van DM-pictures. Genoeg gekletst, meet Dinky Toy!
IMG]http://i59.tinypic.com/szekqf.jpg[/IMG]