. Na een uur wassen en poetsen kwam er in plaats van een varken weer een halfinger onder de bagger vandaan
. Dus hoppa op pad naar een leuk plekje. Ik kwam al snel tot de ontdekking dat Storm een mega dwarse dag had....die wilde dus absoluut geen seconde stilstaan, liep maar te hinniken en geen enkel dierengeluidje hielp nog. Als je dan ook nog eens onderstaande foto als eerste ziet met daarbij de tekst dat Storm de aller, aller, aller grootste uitdaging van dag was dan word je wel heel benieuwd naar de rest van de foto's
\

Maaaarrr wauw, wat een gave foto's zijn er uit gekomen. Doordat Storm slecht wilde stilstaan is het een hele diverse shoot geworden op verschillende plekjes met verschillende sferen. Ben er echt heel blij mee
. Ik zou zeggen, kijk maar mee

Deze komt op m'n slaapkamer op Canvas, heeft precies de goede kleuren ervoor

En tot slot op stal nog wat blackfoto's gemaakt, waarvan ik deze echt het mooist vond.

Bedankt voor het kijken! Een reactie zouden we leuk vinden!
. Ben serieus ook alle kanten op gegaan tijdens de shoot zo vervelend was hij. Goedschiks geprobeerd, ook wat meer kwaadschiks maar het mocht allemaal niet baten hahahaha. Was net topsport. Hij heeft wat last van verlatingsangst, gaat veel beter de laatste tijd maar zaterdag was het net weer wat erger.
, maar hij heeft het ruimschoots goed gemaakt