Zo´n 4 jaar geleden was ik opzoek naar een bijrijdpaardje, 1 van mijn wensen was buitenrijden.
Met alle drie de paarden die ik hierna ieder ongeveer een jaar gedaan heb kon ik dit helaas niet..
Tussendoor nog een berichtje gehad van Aartje of ik nog een bijrijdpaard zocht omdat zij opzoek was
naar iemand, maar toen deed ik nog niet zo lang het derde paard, dus heb ik haar vriendelijk bedankt.
Totdat ik halverwege april een advertentie zie langskomen op Bokt, ik herken meteen de twee Haflingers en de omgeving,
het waren de paarden van Aartje. Meteen een berichtje gestuurd dat ik gestopt was met dat andere paard en dat ik
graag weer met de paarden bezig ging.
En éindelijk, na 4 jaar, heb ik mijn buitenrijdpaard gevonden!
Echter had ik de afgelopen jaren zo weinig buiten gereden, dat het allemaal wat wennen was

Maar nu, na 4 maanden, heb ik er al aardig wat ritjes op zitten met Anjo in het bos, welke achter het weiland begint.
Zon, wind en regen doorstaan

Wat mooie plekjes in de buurt

Tunneltje onderdoor om bij het andere bos te komen, waar ook de agterbergbodem van het NK ligt, die we natuurlijk even uitproberen

Ik ben Aartje dus heel erg dankbaar dat ik zo veel mooie ritjes met Anjo mag maken!