Diallo en ik hebben ondertussen echt al een hele lange weg afgelegd als het op stallingen neer komt. 9/10 komen we van stallingen waar we vaak weg gingen omdat er te veel conflicten ontstonden. We hebben niet altijd met de makkelijkste mensen te maken gehad en daar zijn we eindelijk van af.. een hele opluchting want ik heb echt geen zin meer in gezaag rond mijn oren en onredelijke mensen die het bloed van onder mijn nagels halen.
Maart 2013 zijn we moeten verhuizen naar een stalling (door verschillende omstandigheden) waarbij ik in totaal 3 uur met het OV moest reizen. Niet ideaal, maar het was daar een superomgeving! Ik zou er nooit meer weg willen...

Midden augustus is Diallo verplaatst geweest naar een weide, lekker goedkoop maar ik had daar niets van piste. Of ja.. de stal waar ik 2,5 jaar gestaan heb mijn hem lag er vlak bij maar ik mocht de piste niet gebruiken, zelfs niet tegen betaling. Na veel complicaties is mijn paard op mijn naam gekomen.
En maart 2014 ben ik weer veranderd naar de 'stal heel ver weg'. Ik miste het daar.
Maar deze zomervakantie liep het wéér mis. Ineens werd ik weer herinnerd aan de reden waarom ik er de vorige keer ben weg gegaan, ik was(ben) het zat van het gedrag van die bazin.
Dus voor de tweede keer ga ik er weg, midden augustus en ik denk dat ik eindelijk op de juiste plek ben.. en ik ben nu al zo blij. Ik bespaar me 2 uur reizen uit, het is slechts 20/30 minuten fietsen. Daar ben ik zo blij om.. het zijn dan ook nog eens superlieve mensen!

Vandaag zijn ze met mij samen om Diallo geweest, de rit ging helemaal gesmeerd

Eerst even vastgebonden terwijl ik al het gerief uit de auto haalde, want ja, dat moment moest vereeuwigd worden he daar op de weide!

Didi, heel voorzichtig de weide aan het onderzoeken.. heeft iets interessants gespot. Vind dit een hele leuke foto!

Voorlopig zijn buurman, maar waarschijnlijk zijn toekomstig weidemaatje

Ik begrijp het nog altijd niet waarom ik, als fotograaf, alleen maar fotoshoot waardige foto's kan nemen van andere paarden en niet van mijn eigen paard

Diallo is altijd zo onder de indruk van mini's

Na z'n ontdekkingsreisje is het tijd voor te rollen

Mijn dikszakske

Dit was het dan alweer met mijn fotospam.. en er zullen zeker snel weer foto's komen

Ik hoop dat ik hier nog voor 2 jaar mag genieten van mijn paardje.. helaas zal ik hem moeten verkopen wegens emigreren naar Amerika. Dat zijn iig de voorlopige plannen. Ik hoop dat hij naar iemand zal gaan die hem met liefde zal behandelen.. paardje met veel potentie en een gouden hart. Maar hier denken we nog lang niet aan.. eerst nog genieten