Pas geleden was het lekker warm weer, me meisje stond in het land! En wat had ze het warm. Vriendjelief lief aangekeken of die mee wilde om foto`s te maken! En gelukkig ging die mee, ook wel wat fijner als die mee ging, het was voor me meisje de aller eerste keer dat ze het water in ging! Dus voor ons beide even spannend. Maar wat heeft ze het toch ontzettend netjes gedaan. Alleen de golfjes waren in het begin allemaal een beetje spannend! Maar na wat wennen was mevrouw niet meer uit het water te krijgen! Wat vond ze het prachtig! Wij samen hebben heerlijk genoten!! Lekker 3 uurtjes onderweg geweest!
Ze staat nog niet zo heel lang om bokt, dus voor de mensen die haar niet kennen, even wat informatie!
Naam ; Conny van Ringakker
Roepnaam ; Nina
Leeftijd ; 4 jaar
Vader ; Wairen
Moeder ; Chantal van Ringakker
Het is echt een ontzettende lieve meid! Doet geen vlieg kwaad, voornamelijk rij ik recreatief buiten! En zo af en toe pak ik haar op in de dressuur & springen! Ze vind alles leuk!
Maar we doen alles rustig aan, ze is natuurlijk ook pas 4 jaartjes jong! Dus alle tijd!!
Genoeg gebabbeld, hier de foto`s!

Ik rij inderdaad zonder cap!! Is eigen verantwoording. Ik hoef daar geen commentaar op!!!
Onderweg richting het water!

Eerst maar even kijken!

Wat is dat?!

In het water.

Lekker spetteren!

En nog meer spetteren!

Jaja, mevrouw traint gelijk!

Het beentje kan nog hoger hoor!!

Heerlijk

En nog meer trainen!

Lekker in het water.

Mevrouw was helemaal op, drukke dag! Dus we moesten echt even bijtanken! En nog wel met 6 cent kortinggg!!!

Ik hoop dat jullie de foto`s net zo leuk vinden als wij!
Doeidoei