Gisteravond werd besloten om de fotomeeting in Zuid-Limburg niet door te laten gaan, vanwege verwachtte regen. Super jammer natuurlijk, want we hadden er onwijs veel zin in. Alle voorbereidingen waren ook al getroffen: paardje gewassen, zadel gepoetst, nieuw hoofdstel gekocht, kleren uitgezocht en vervoer geregeld.. Je kunt je voorstellen hoe balen ik het vond.
Maar gelukkig was daar mijn lieve vriendje, die zich ook had verheugd op vandaag. Hij wilde niet dat alles voor niks zou zijn geweest. Daarom zijn we met ons drietjes op stap gegaan, gewapend met een camera en paard. Er moesten en zouden vandaag foto's gemaakt worden van Whisper.
Ook al heeft hij eigenlijk geen ervaring met foto's maken en al helemaal niet met foto's maken van paarden.
Ik ben dus mijn vriendje een hele dikke dankjewel schuldig voor het vroege opstaan, het meehelpen, het geduld en natuurlijk de mooie foto's.
Ik hoop dat jullie ook van mijn prachtige merrie zullen genieten
1.
Samen naar een mooi plekje lopen

2.
Samen met mijn mooie merrie

3.

4.
Mooie zwart/wit foto

Dezelfde foto in kleur
5.

6.
Haar geconcentreerde koppie

7.

Jammer dat deze net niet helemaal scherp is, maar het is toch een leuke foto!
8.
9.

10.

Ook deze vind ik in zwart/wit mooi
11.
Haar zachte, maar nieuwsgierige blik in haar ogen.

Net even wat anders, en ook in kleur.
12.
Even zeggen dat ze moet stil blijven staan, anders krijgt ze geen snoepjes hihi
13.
Brave meid, snoepjes zijn verdiend

14.
Zoveel liefde voor haar

15.
Bedankt voor het kijken! Een berichtje vinden we leuk. Misschien tot een volgende keer als de fotomeeting wel zal plaatsvinden

Maar gelukkig was daar mijn lieve vriendje, die zich ook had verheugd op vandaag. Hij wilde niet dat alles voor niks zou zijn geweest. Daarom zijn we met ons drietjes op stap gegaan, gewapend met een camera en paard. Er moesten en zouden vandaag foto's gemaakt worden van Whisper.

Ik ben dus mijn vriendje een hele dikke dankjewel schuldig voor het vroege opstaan, het meehelpen, het geduld en natuurlijk de mooie foto's.
Ik hoop dat jullie ook van mijn prachtige merrie zullen genieten

1.
Samen naar een mooi plekje lopen

2.
Samen met mijn mooie merrie

3.

4.
Mooie zwart/wit foto

Dezelfde foto in kleur
5.

6.
Haar geconcentreerde koppie

7.

Jammer dat deze net niet helemaal scherp is, maar het is toch een leuke foto!
8.

9.

10.

Ook deze vind ik in zwart/wit mooi
11.
Haar zachte, maar nieuwsgierige blik in haar ogen.

Net even wat anders, en ook in kleur.
12.

Even zeggen dat ze moet stil blijven staan, anders krijgt ze geen snoepjes hihi
13.
Brave meid, snoepjes zijn verdiend

14.
Zoveel liefde voor haar

15.
Bedankt voor het kijken! Een berichtje vinden we leuk. Misschien tot een volgende keer als de fotomeeting wel zal plaatsvinden