Momenteel heb ik al een 10-jarige tinker merrie Iowa. Het was al een tijdje aan het kriebelen om een 2e paard aan te schaffen en dan liefst een Andalusiër. Ik dacht echter pas binnen enkele maanden actief op zoek te gaan tot er zo'n knappe man voorbij kwam, die ik niet voorbij kon laten gaan! Sinds gisteren is hij uit het verre Spanje eindelijk hier aangekomen. Faraday is een 3-jarige ruin en nog zo groen als gras maar hij heeft een ontzettend aangenaam karakter en hij is ook nog eens ontzettend knap. En omdat foto's nog steeds meer zeggen dan woorden, hier een fotoreeksje

Net aangekomen na een lange reis, even alleen op het paddockje bekomen

Zijn toekomstige vriendjes zijn alvast erg onder de indruk dat er een nieuw paard naast hen staat (ze stonden net op deze verse weide dus vandaar dat ze hun prioriteiten moesten stellen

En vandaag mocht hij de weide op met mijn tinker merrie. De liefde van haar kant moet nog een beetje groeien...

Uiteindelijk besloot hij toch even de weide te verkennen

Eens gaan snuffelen aan onze dominante Ijslander. Bij hen staat er voorlopig nog een draadje tussen aangezien die nogal dominant kan reageren.

Zijn knap hoofdje

Hij mocht nog niet mee in de stal schuilen van Iowa

Ik hoef jullie niet te vertellen hoe gelukkig ik ben dat ik nu de 2 knapste paarden ter wereld in mijn wei heb staan. Ik hoop dat hun liefde toch wat groter wordt dat ik binnenkort ook foto's kan posten waarbij Iowa haar oren niet naar achteren heeft staan