Steeds vaker komen er op Bokt van die prachtige foto's voorbij... Met Gaspard heb ik al eens een shoot gehad, maar toen had ik geen idee wat ik eigenlijk wou. Ondanks dat zijn er toen mooie platen uitgekomen, maar toch bleef dat gevoel.. Ik wou graag prachtige foto's met mijn maatje. Foto's waarin onze band te zien was. In een opwelling opende ik een topic met de vraag naar voorbeeldfoto's. Ik kreeg mooie foto's te zien, maar ook de beste tip die ik ooit had kunnen krijgen. Gewoon jezelf zijn, en lekker tutten.
And I did!
Ik wilde dit graag, omdat wij ook echt een enorme band hebben. Daarbij heeft Gaspard artrose, en met zijn 25 jaar, gaat hij stukje bij beetje toch wat achteruit. Dit was het juiste moment om het te doen, aangezien ik gewoon niet weet of we dit volgend jaar nog hadden kunnen doen. Ligt eraan hoe zijn artrose zich verder ontwikkeld.
Gister (23-07-14) is mijn boktvriendinnetje Ashley (Ashleydk, van Ashley de Koning Fotografie) langs geweest om ons op de gevoelige plaat te zetten, op de manier zoals ik graag had gewild. En dat is heel goed gelukt! Kijk en geniet, want ik heb met tranen in mijn ogen de foto's bekeken..

Dit was de eerste foto die ik binnenkreeg, en de tranen sprongen in mijn ogen. Ik denk dat mijn lach genoeg zegt, want hij duwde mij naar zich toe, waardoor ik na de foto mijn evenwicht verloor.

Ons onderonsje

Onze truucjes mochten we ook even laten zien.

Even knuffelen

Nog meer knuffels

Lachen, gieren, brullen! En helemaal los

Dat kusje is nog wel lastig. (vooral met zijn neus vol schuurpapier!)

Dan draaien we de rollen gewoon om!

Ik hield hier enkel mijn hand op, en had niets in mijn hand.. Zijn halster zat wat in de weg

Maar we genieten volop van onze momenten samen

Er zijn ook wat prachtige blackphoto's gemaakt!

Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als dat ik doe. Ik hoop dat we samen nog een flinke toekomst tegemoed mogen kijken, en gaan.

Het is lastig om uit zo veel foto's een selectie van 15 foto's te maken, want ze zijn allemaal onwijs mooi en goed gelukt. Ik ben er onwijs blij mee, en zou Ashley ook zeker aanbevelen om foto's te laten maken. (eigen bedrijfje, alles officieel, eigen kvk nr, eigen studio, en enorm professioneel, en uiteraard vol geduld!) Heel erg bedankt Ash!

Iedereen bedankt voor het kijken, en een reactie zouden we zeker leuk vinden!