Ik ben vrijiwilliger bij de manege voor gehandicapten in IJsselmuiden. Eerder plaatste ik hier al eens een topic over toen wij de aangepaste menkar voor rolstoelen in gebruik namen. Er waren veel reacties van mensen die het interessant vonden e.d. Daarom open ik nu weer een topic voor de geïnteresseerden.
Wij zijn afgelopen maanden bezig geweest om in samenwerking met een filmclub een film te maken over onze manege.
En hij is eindelijk af

Toch een lichte twijfel of ik deze video wel moet plaatsen op bokt, omdat ik zelf ook wel weet en zie dat er genoeg verbeterpunten zijn. Ik wil dan ook vragen om al dat soort reacties achterwege te laten en dat mag (graag!) dan in pb naar mijn inbox. Wij staan er zeker voor open om te verbeteren en dingen te leren. Ik zit er alleen niet op te wachten om hele discussies in dit topic voorbij te zien komen, daar is dit topic gewoon niet voor bedoeld. Graag begrip hiervoor

Ik ben degene die je hoort op de achtergrond, het is soms wat onhandig verteld

In de video worden het huifbedrijden, het paardrijden en het aangepast mennen uitgelegd en getoond.
De paarden staan op dit moment 6 weken vakantie te vieren op het land, daar ook nog wat foto's van:
Ons paardenbestand bestaat op dit moment uit:
1 noriker
1 KWPN x haflinger
4 tinkers
6 haflingers
Lotte, een bijna 3 jarige kwpn x haflinger. Zij word natuurlijk nog niet gebruikt in de lessen e.d.

Voor wie het leuk vind om ons op fb te volgen:
https://www.facebook.com/SPGIJ?fref=ts