Gisteren was het dan zo ver, na enkele voorbereidingen en één keer samenkomen waren we er helemaal klaar voor de demo op Horse Event Cavallo II in Gentbrugge. Dag er voor vlug hem in een sopje gestoken en s'avonds onder zijn regendekentje. (Goed dat ik dat gedaan heb, meneer ging direct 3x rollen

Jacky is een 21+ jarig Shetlander ruintje. We zijn samen opgegroeid en ken hem dus maw mijn hele leven lang. Vroeger reed ik met hem, maar aangezien kleine meisjes 'groot' worden, moesten we andere leuke activiteiten vinden om samen te doen. Twee jaar geleden kochten we dan een Sulky Cavaletti. Mennen pakte hij geweldig op en hij doet het dan ook met veel enthousiasme. Ook vrijheidsdressuur begonnen we samen te doen. Kleine kunstjes, maar ben toch ook al ongeloofelijk trots wat we samen bereikt hebben.
Maar goed, om terug te gaan naar de demo.. Jacky was al in 20 jaar tot voor kort nooit op de trailer geweest. Maar dat kon hem niets schelen, hij gaat erop en af alsof hij nooit iets anders gedaan heeft in zijn leven

De training verloop al zo vlot. Eerste keren bitloos mennen en lange lijnen. Maar dan op de demo zelf... Verliep het NOG beter! Ben zo blij en zit echt op een roze wolk. Hij deed het geweldig. Heb dan ook vele leuke complimenten ontvangen

Ik was dan ook niet alleen, maar omringd door geweldige paarden en mensen wat de demo gewoon compleet maakte. Ik zou dan graag mijn instructrice, Siska en Eloise bedanken voor de heerlijke samenwerking. En Laura voor de foto's!
De demo's dat wij deden waren Horseagility en Lange lijnen (met de dingen rondom wat je er mee kan bereiken/doen. Ik deed dus ook mennen

Oefendag 2/07/'14 bij mijn instructrice
Eerste keer bitloos mennen

Oefenen met de bal

Bitloos lange lijnen

Demo Horse Event Cavallo II 5/07/'14
Te beginnen met Horse Agility
De band ging nu vlot!

De hoop, die kan hij nog niet goed. Hij heeft dan ook de andere hoop daar gesloopt

Op de plateau

En eindigen met een knap compliment!

Lange lijnen
Onze tweede demo viel letterlijk in het water. Daarom moesten we even wachten tot het ergste voor bij was.

Samen stralen

WK Pony's - België VS Argentinië
Argentinië weg met de bal

Renneuuh!

Bitloos mennen
Iemand uit het publiek getrakteerd op een ritje

En in galop samen met mijn instructrice naar de uitgang!

En tot slot, bedankt voor de geweldige dag! Jullie zijn een top demo-team!