Vorig weekend ben ik samen met mijn zus drie dagen naar de Ardennen (Gendron) geweest, mee met mijn lesgever die vaak wandelingen en trektochten organiseert. We sliepen in de tent in de wei en elke dag maakten we dan een tocht van zo'n 30-37 km. De eerste twee dagen hebben we jammer genoeg veel regen gehad, de laatste dag beter weer gelukkig

1. Uitzicht vanuit de tent, op de achtergrond zie je het huis van de eigenaars van de ranch en de bar waar we aten (http://www.davecity.be/). Ze hebben daar nog geen centrale verwarming en pas sinds vorig jaar stromend water

2. Vanbinnen in de tent. Normaal voor zeker 8 personen, en we waren met vier

3. Paardje van mijn lesgever waar ik de eerste dag mee reed. Normaal zou ik er elke dag mee rijden, maar ze was een stukje uit haar hoef verloren, waardoor het ijzer los lag. De tweede dag heb ik dus op een paardje van daar gereden (geen foto's van jammer genoeg) en de derde dag op het paardje van een meisje die al naar huis was (haar paard ging pas maandagavond met ons in de camion terug mee).

4. Pipipauze

5. Middagpauze, bepakt en doorregend paard

6.

7. Paardje waar mijn zus op reed.

8. Zicht vanuit de bar

9. Paardje waar ik de derde dag op reed.

10.

11. De enige foto die er een beetje pro uit ziet

12. Smalle paadjes

13. Hier waren we zo blij dat het droog bleef! (De tweede dag hebben we zelfs hagel gehad

Ik denk dat jullie wel snappen waarom ik het zo zalig vond