Lianne:
Dankjewel! Heb de Schleich AT hengst wel eens in mijn handen gehad en voelde me best verleid hem mee te nemen maar dat wint het natuurlijk niet van een echte, hihi. En de grotere in resin zijn vaak duur... al lijkt eentje gebaseerd op mijn eigen Teke me ook wel best tof.
BelleTessa: dankje!
Dirndl: Oh zij vermaakt zich wel met haar godinneleventje.
Dankjewel, ik hoop voor een nieuwe ronde, nieuwe kansen volgend jaar. Je kunt niet alles hebben natuurlijk.
joafan: bedankt! Plezier is bijna te zwak uitgedrukt, ze is echt mijn once in a lifetime paard. 
spookyskippy: dankjewel!
Fiffill: hihi, ja, zit er al weken tegenaan te hikken. Het wordt inmiddels zo dun dat het niet lang meer gaat duren voor ik dat sprieterige piekhaar zat ben. 
shaddy82: dank! Ja, MUzanna vermaakt zich eigenlijk altijd wel. Een slecht humeur komt meestal alleen voor als ik een slecht humeur heb en laat zij me nou toch altijd opvrolijken zodra ze me groet als ik op stal kom. 
CarinaR: ja, het is niet alsof ze te oud is voor een eerste veulen, maar het is niet gelopen zoals ik voor ogen had. Zo is het leven. Ze is gezond en dat blijft het belangrijkste. Een veulen wagen we ons dan maar later aan. Maar het kriebelt stiekem wel, want ze is zo lief en zorgzaam.
set_elkol: Haha, dat zeg ik elke dag als ik haar zie en ze begroet me zo lief. Ik zal het scheren van de manen vast nog wel ff uitstellen maar het is inmiddels een beetje sneu piekhaar aan het worden. 
simpie: dankje!
Faline: ja, ik had haar niet moeten influisteren dat dit kleurtje een benaming voor een vogel is in het Nederlands.
Dankjewel. Ze is een vrolijk, tevreden paard. Ik vind het dus ook zonde, al staat het ook wel mooi als ze geschoren is. Ik hik er dus weer een beetje tegenaan net als vorig jaar maar het is echt piekhaar, totaal niet te vergelijken met 'gewone' manen. Het wappert ook vrolijk alle kanten op met het minste briesje. Polletje piekhaar.