Ik heb nog nooit een topic aangemaakt voor in the picture. Maar eigenlijk verdienen deze twee beauty's het wel.
Mijn vriendin en ik zijn ongeveer een jaar geleden begonnen met het rijden van de belgische trekpaarden.
Ze zijn niet van mij/ons.
Ik stel u voor aan :

Elfried. 16 jarige ruin. Hij word gereden onder het zadel en voor de kar. Hij heeft in zijn leven al heel veel gedaan en daarom is hij ook onverschrokken. Je kunt heerlijk met hem buiten rijden. hij loopt overal langs en schrikt bijna nooit. Hij heeft al vele prijzen gewonnen met de Power Horse Competitions. Dit is een competitie speciaal voor trekpaarden.
Elfried is super lief maar ook een beetje ondeugend en eigenwijs. Dus je verveelt je niet tijdens het rijden.

Dit is Bram. Bram is een geval apart. Hij is nog hengst en 4 jaar. Deze mooie vos is inmiddels zelfs al papa. Mijn vriendin is een jaar geleden begonnen met het beleren van hem. Over het algemeen pikte hij alles goed op. Ook is hij inmiddels voor de kar beleerd. Maar dit vind hij nog lastig. Ook met Brammetje kun je heerlijk buiten rijden en hij is ook super braaf en zal nooit opzettelijk kwaad doen. Mijn vriendin is heel erg gek met hem.
Een paar maanden geleden heb ik een fotoshoot gewonnen, en zou een van deze foto's op een kalender komen van een voeder bedrijf. ( Sorry van het watermerk midden in de foto...)
In april zijn er dus foto's van ons gemaakt in Havelte. Hier de resultaten:

Brammetje en Manon ^

Ik met Elfried. Deze heb ik ook op canvas

BOE!

Renpaarden in de dop..

SPETTEREENNN!!! ^

Onze stoere hengst mag ook even badderen. ^

Dit verklaard toch wel een beetje waarom Bram zo'n geval apart is.. ^ ^

Het was een ontzettend mooie dag, en uiteraard heel blij met de mooie foto's van onze vriendjes