Het is alweer een aardig tijdje geleden dat ik foto's heb geplaatst van mij lieve Famke! Dus ik vond het wel weer eens tijd voor een foto-topic van mijn allerliefste paard!

Famke Elvira - Fries - 01-07-2001 - Fêde 350 x Oltman - Merrie
In dit topic laat ik zien hoe veelzijdig mijn lieve Friesje is en hoeveel lol wij samen hebben!

1. Een weekje terug, heerlijk afkoelen in het water toen het zo warm was. Famke bleef de hele tijd staan, ze vond het wel prima in het water! (alleen jammer van de dazen etc)

2. Nog een foto van Famke in het water. Ze genoot er zichtbaar van. Extra touwtje om haar neus is omdat ze anders te diep gaat en mij mee trekt

3. Je ziet haar genieten... Hmmm, heerlijk afkoelen...

4. Maar het kan nog beter! Lekker watertrappelen!

5. Had ik trouwens al verteld dat Famke ook wel naar het circus kan?

6. Aantal dagen terug, lekker zonder zadel op het land rijden! Braaf paard, had niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan! Ben zo blij met m'n knollie!

7. Nog een foto van het rijden zonder zadel.

8. Even een foto van Famke en mij samen! Top paard!

9. Maaaaaaaaaaar, paardenbeest kan nog iets... Hoewel ze toch écht een 100% Fries is!

SPRINGEN!

10. Woeesjjjj

11. En wat ze ook heel goed kan.. Buitenrijden

12. En natuurlijk nog meer genieten van het water als het warm is... Maar dan met je baasje op je rug! Jeej

13. En nog meer springen! Terwijl baasje maar gek doet boven de sprong...

14. Famke kan ook heel goed fotomodel zijn.. Prachtig bij de ondergaande zon. Dit is op een van onze avond wandelingen, een tijdje terug. Prachtdier is het ook!

15. En de laatste.. Die ik zeker niet achter kon houden! De foto die precies laat zien hoe blij ik met Famke ben en hoe trots ik op haar ben! Zo'n fijn paard! Ben onwijs blij dat zij van mij is en ik hoop dat ik nog veeeeeeeele ritjes met haar kan maken en nog veeeeeeel lol met haar kan maken!

Mijn lieve Famkie, Famsie, Famkert, Famke, Famsel, Famsje, Fammy, Famsterhamster, Hamster, Ezel, Dikzak!

Laten jullie een reactie achter? Dat zal ik leuk vinden!