Ik heb altijd aan een fotomeeting willen mee doen met Femke, dus toen ik zag dat er een werd georganiseerd in Angeren, waar Fem staat, was ik meteen enthousiast! Ik werd op de reservelijst geplaatst en na een paar weken zag ik

Maarja.. Femke is en blijft een haflinger, en haflingers zijn EIGENWIJS
Zoveel zin als ik had, zoveel tegenzin had zij. 2 uur lang drammen, steigeren, rondjes lopen en vooral niet stil willen staan!! En dat terwijl ze normaal in de omgang zo mak is als een lammetje.
Vandaar een compliment aan de fotografen! Want desondanks zijn er echt prachtige plaatjes uitgekomen. Fem stond steeds ongeveer 2 seconden stil voor ze weer aan de wandel ging dus de foto's zijn steeds op precies het juiste moment genomen.
Ik ben ondanks haar gedrag van die dag echt super blij en ontzettend trots dat ik deze mooie pony mijn pony mag noemen, zo heb ik afgelopen week de Eper paardenvierdaagse gereden, elke dag +- 20km rijden, honderden paarden om haar heen, een luchtkussen, vlaggen, grote tenten op het evenementen terein en ze zet geen stap verkeerd, ik kan haar loslaten als ik mijn startkaart laat afstempelen. Zoveel vertrouwen

Genoeg gepraat, geniet mee van de foto's van mijn lieve vriendin, waar ik al bijna 6 jaar heel blij mee ben

Dit was dus niet de bedoeling

En nog een paar foto's van de vierdaagse omdat we daar zo ontzettend van genoten hebben

Tijdens de intocht (waar je verkleed mag

Ik hoop dat jullie ook hebben genoten van de foto's, laat gerust een berichtje achter dat vinden we leuk!
Nogmaals mijn complimenten en heel veel dank aan de fotografen