As soon as I saw you..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nevaya

As soon as I saw you..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 10:01

I knew, an adventure was going to happen!

Na ruim een half jaar in het bezit te zijn van mijn knappe merrie wil ik toch graag de voortgang met jullie delen.

Het verhaal achter ons begin is hier te lezen: [RIJ-ITP] Het was het helemaal waard!

Ik kan wel een heel lang verhaal gaan schrijven maar ik denk dat de foto’s op dit moment voor zich spreken.
01-06-2014 heb ik een fotoshoot gehad met haar en de meeste foto’s zullen daar van zijn. Ik ben super blij met het resultaat en wil hiervoor de fotografen een groot compliment geven, want ze hebben Nevaya prachtig weten vast te leggen!

Naam: Nevaya
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 4

9 november 2013, foto van haar eerste dag bij mij

Afbeelding

En dan, nu!

Gemaakt door: Rob Meiners
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gemaakt door: Rob Meiners
Afbeelding

Afbeelding

http://i60.tinypic.com/33nux6t.jpg

I love you. Not only for what you are
But for what I am when I am with you!

Afbeelding

En nog een leuke in een linkje!
http://i59.tinypic.com/sct05j.jpg

Alvast bedankt voor het kijken en hopelijk zien jullie net als ik de voortgang die Nevaya heeft doorgemaakt!

Pandameisje

Re: As soon as I saw you..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 10:02

ik wil je eerst even een tip geven werk aan je zit.

verder super mooi paard

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 10:10

Bedankt, werk ik ook aan! Zat in de galop alleen express naar voren omdat de duinen erg zwaar is en ik in de verlichte zit zat. En omdat ik in mijn eentje een half uur over de straat moest zijn mijn beugels wat korter :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 10:26

Leuke fotos hoor!

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 10:34

Leuke fotos esmee!
Je zadel lijkt wel wat klein op de draffoto :P

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 10:38

Het topic staat verkeerd, heb al wel getemd!

Bedankt Lieke! Ik heb mijn beugels daar te kort en heb zelf heel erg de neiging om achterin mijn zadel te gaan zitten, vandaar.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 10:40

Nevaya schreef:
Het topic staat verkeerd, heb al wel getemd!

Bedankt Lieke! Ik heb mijn beugels daar te kort en heb zelf heel erg de neiging om achterin mijn zadel te gaan zitten, vandaar.

Ja kan ook, daarom zei ik al lijkt, kan vertekend haha

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 10:41

Ze is echt al een hoop veranderd!

Mooie foto's!

ValerieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:22

Gaaf hoor, jullie zijn onwijs vooruit gegaan en ze is prachtig!!

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:32

Wat is ze mooi opgeknapt, jullie zijn een leuke vrolijke combi! :)

Ik zou alleen wel even nagaan of jij wel helemaal lekker zit in dit zadel? Ik heb het idee dat dit zadel te klein is voor jou?
Niet omdat je beugels kort zitten, maar ondanks dat je achterin je zadel zit, heb je vooraan ook bijna geen ruimte meer.
Ik wil hiermee niet zeggen dat je 'te dik' bent voor het zadel want je bent helemaal niet dik en je past prima op je paard! Het ziet er alleen uit alsof je niet fijn in je zadel zit.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:46

JITP --> ITP

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:14

Knappe merrie! Leuk dr te ontmoeten en jou weer eens gezien te hebben!

AmyxDomino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:22

Wauw wat ziet ze er goed uit!
Heb ook even je vorige topic gelezen en je mag echt trots zijn op
wat jullie (en ook jij alleen!) samen hebben bereikt! :j
Nog heel veel plezier samen en nu lekker genieten

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:25

Die is knap geworden! Vind alleen haar bit wat groot?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:46

Jullie zijn een erg leuk koppel......leuk jullie ontmoet te hebben :j

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:51

Super foto's! En helemaal als je het verhaal erachter leest. Was erg leuk, die twee jonkies samen in de duinen!

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 18:52

Mooie foto's! Goed dat je bent door gegaan met rijden. Heel veel plezier samen.

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 18:54

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Fijn om te weten dat ze ook daadwerkelijk goed eruit ziet en niet dat ik verkeerd kijk omdat ik haar gewoon sowieso prachtig vind haha.
De fotomeeting was zeker heel erg geslaagd en ook een mijlpaal voor ons!

Vanky, moest even lachen om je laatste zinnetje :P Erg lief van je. Klopt wel een beetje dat ik niet 'ruim' in mijn zadel zit. Het kan eigenlijk net (Zei de zadelmaker die hem volledig pas gemaakt heeft op haar rug). Dit is eigenlijk een 'tijdelijk' zadel voor haar omdat er op dat moment geen zadel was binnen mijn budget die een grotere lepel had en dan ook nog op haar rug past. Ik ben haar namelijk nog steeds aan het 'beleren' en daardoor krijgt ze ook meer spieren. Wilde niet gelijk een heel duur zadel aan laten meten die dan uiteindelijk niet meer zou passen door haar groei. Het kan allemaal net maar het zadel zit overigens wel heerlijk, dus dat is gelukkig geen probleem :)
Bedankt!

Tenshi, vind het ook echt super dat jij er bij was en prachtige foto's gemaakt heb. Nog vaak kijk ik naar de foto's die je van Jada had gemaakt! Speciale fotograaf ben je voor mij!

Lizzyy, die heb ik nog niet eerder gehoord. Het is een dubbel gebroken bitje wat volgens de tandarts perfect in haar mond ligt en heerlijk zacht is voor een jong paard. Mocht je andere suggesties hebben hoor ik het graag, ze moet natuurlijk wel fijne spullen hebben ook in haar mond :)

martinev, het was zeker heel leuk dat die 2 samen gezet waren en wat waren ze braaf! Ook heel leuk om jullie weer eens gezien te hebben, was lang geleden!

Zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 18:57

Wat is ze onwijs knap geworden zeg <3 Julie zijn echt een onwijs leuk stel samen!
Ik kom snel eens langs :D

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 20:47

Dankjewel meis! Jaa moet je zeker doen! :D

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:37

Nevaya schreef:
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Fijn om te weten dat ze ook daadwerkelijk goed eruit ziet en niet dat ik verkeerd kijk omdat ik haar gewoon sowieso prachtig vind haha.
De fotomeeting was zeker heel erg geslaagd en ook een mijlpaal voor ons!

Vanky, moest even lachen om je laatste zinnetje :P Erg lief van je. Klopt wel een beetje dat ik niet 'ruim' in mijn zadel zit. Het kan eigenlijk net (Zei de zadelmaker die hem volledig pas gemaakt heeft op haar rug). Dit is eigenlijk een 'tijdelijk' zadel voor haar omdat er op dat moment geen zadel was binnen mijn budget die een grotere lepel had en dan ook nog op haar rug past. Ik ben haar namelijk nog steeds aan het 'beleren' en daardoor krijgt ze ook meer spieren. Wilde niet gelijk een heel duur zadel aan laten meten die dan uiteindelijk niet meer zou passen door haar groei. Het kan allemaal net maar het zadel zit overigens wel heerlijk, dus dat is gelukkig geen probleem :)
Bedankt!

Tenshi, vind het ook echt super dat jij er bij was en prachtige foto's gemaakt heb. Nog vaak kijk ik naar de foto's die je van Jada had gemaakt! Speciale fotograaf ben je voor mij!

Lizzyy, die heb ik nog niet eerder gehoord. Het is een dubbel gebroken bitje wat volgens de tandarts perfect in haar mond ligt en heerlijk zacht is voor een jong paard. Mocht je andere suggesties hebben hoor ik het graag, ze moet natuurlijk wel fijne spullen hebben ook in haar mond :)

martinev, het was zeker heel leuk dat die 2 samen gezet waren en wat waren ze braaf! Ook heel leuk om jullie weer eens gezien te hebben, was lang geleden!

Dan zal het wel aan mij liggen.. vind het namelijk een beetje uitsteken op de foto's. Maar jij en de tandarts zien haar+bit natuurlijk ín het echt en zullen het wel weten :)