Oh wat heb ik gehoopt dat het zou gaan lukken...
Ik had echt de hoop al opgegeven, maar door collegabokker Sans is hij als probleempaard gebruikt voor de cursus van 2Moons. Met uiteindelijke doel natuurlijk ook het probleem oplossen en niet alleen als proefkonijn dienen

En het is gelukt!!!
Na 5 jaar proberen, laadproblemen, vechten, paniek, 5 professionals, 3 trailers gesloopt, 3 behoorlijke veeartsrekeningen en vooral heel veel stress. Het is gewoon niet te bevatten. Elke keer kwamen we wel een stapje verder, maar ook elke keer was er zoveel paniek.
Met heel veel dank aan Petra Vlasblom van 2Moons en 2 groepen enthousiaste studenten van haar opleiding (http://www.2moons.nl/a/nl/intro-opl-nl, aanrader!!) hebben we hem na 3 dagen met meerdere trainingssessies vandaag met de trailer thuisgebracht.
Echt, als iemand een probleem heeft met de trailer, neem met hen contact op. Zo'n fijne manier van werken!
Wow....

Ik ben zo trots op mijn gouden pony, het is echt ongelofelijk.
Whaaaaaa!! We hebben gewoon Jim in de trailer thuisgebracht

En hoe hebben we dat nu gedaan? Vooral heel veel rust en vertrouwen.
Een kleine impressie van 3 dagen met veel sessies. In april 1 dag, dit weekend 2 dagen.
Eerst heeft Petra wat grondwerk gedaan om hem te leren kennen. Bekend werk, dus daar waren ze zo mee klaar.

Alle tijd om de trailer te onderzoeken. Er is ongeveer een kilo brok in gegaan die dag

Een interessant filmpje met uitleg naar de studenten toe.
Bodemonderzoek. Het werd spannend...

Maar al snel er half op!

Of gewoon helemaal

Uiteindelijk zijn we deze dag zo geëindigd. Ik heb hem zelf geladen, stang is er achter (die brak hij er voorheen uit als hij hem voelde, maar nu loste hij het na trainen naar voren op

Hij was ook heel trots op zichzelf

Daarna lekker weer naar huis gereden. Halverwege wel afgestapt omdat de spanning wat teveel werd

Van dit weekend heb ik weinig beeldmateriaal, er was niemand om te filmen.
Maar eigenlijk zegt dit toch al genoeg

En nu?
Veel oefenen met mijn eigen team. Volgende week gaan we het met zijn 3en zelf proberen. In september ga ik een weekje naar de Veluwe, met of zonder Jim. Maar ik hoop natuurlijk met

En lukt het niet, kan ik er een 4e dag bij Petra en een groep studenten achter plakken in oktober. Dus ook dat is enorm fijn, die nazorg!
Het is gewoon niet te bevatten... Ik ben echt compleet gesloopt, het is totaal nog niet geland, jeetje....