De dag begon vandaag helaas met regen.. wat ernaar uitzag dat onze eerste shoot niet door ging. Echter bleek het maar een kleine bui en zijn we toch nog op de kiek gegaan.
Met dan aan Danielle Mark (http://www.dmpictures.nl) die het mooi voor elkaar heeft gekregen dat er mooie foto's uit zijn gekomen. Meneer zelf was niet in de hittepetit modus...
Hier een kort verslagje van mij 7 Jarige PRE ruin Cartujano.
17 februari dit jaar is hij goedgekeurd en 2 weken later stond hij bij ons op stal.
2 maanden later maakte hij kennis met de ruinenkudde al gillend en wel van blijdschap.
Keer op keer verbaas ik mij hoe hij is, hoe meegaand in het rijden, hoe vriendelijk naar mensen.
Ik ben erg blij met hem en ben mij ouders elke dag dankbaar dat ze hem hebben gegeven.
We begonnen op de weide.. Maar wat willen julliee nouuuu? Ik ga echt niet rennen.
1

Oké, vooruit. Een keer over het weiland heen en weer omdat mijn baas als een malloot achter mij aanrent.
2

3

Kuch... laten wij niet over de grasbuik beginnen.
4

In zoom op krullen mans.
5

Andere kant van de buik moet er ook op

6

Am I sexy looking?

7

Hiervoor moest paardlief in een donkere schuur staan wat hij wel spannend vond, minuut later werd er een poppenkast voor hem opengehaald want hij had er geen zin meer in...

8

Extra zoom
9

En de laatste welke ik ook heel mooi vind. Ik vind hem heel sprekend voor zijn karakter.
10

Wat vinden jullie van de Spaanse Schimp