Niet dus.
Het paardje had veel meer energie dan de ezels de baas konden. Vorig weekend kwam een vriendin dan één van haar paarden brengen, eentje die ook nood had aan een vriendje. Dat paard kon goed om met mijn nieuweling, maar met de ezels was het nog erger. Het paard heeft uiteindelijk mijn ezeltje een salto laten maken, geen alledaags zicht...
Paard terug laten ophalen, jammer, maar toch geprobeerd. Maar... Een (jong) paard, kan niet alleen staan en terug alleen met de ezels ging niet beter zijn... De enige oplossing die ik nog zag, was het halfbroertje van mijn jaarling. Toen we hem gingen bezichtigen, viel het al op hoe goed die twee met elkaar overweg konden.
Dus ik heb dan begin deze week naar Nadine Koo gebeld en gelukkig was hij, dus het ander paardje, nog beschikbaar.
Eergisteren werd hij dan gebracht en ik heb nog geen moment spijt gehad, integendeel! Het is een prachtig stel om te zien: ze spelen samen, eten samen en gaan samen op stal. Het zijn 2 jaarlingen, beide hengst en beide Arabisch volbloed. Beide van dezelfde vader (Aja Justified), maar toch erg verschillend qua karakter en uiterlijk. De bleke heb ik Adrahil genoemd, de donkere Finduilas [findwielas]

Een paar foto's!

(Welke je eerst had) Ik dacht dat je één van de twee misschien weer zou wegdoen zodra ze op rijleeftijd kwamen, dat is wel vrij gangbaar geloof ik, vandaar.