Ik weet nog zo goed dat hij geboren werd. Ik hoopte zo op een valkmerrie, maar toen kwam zijn enorme bles tevoorschijn en was al snel duidelijk dat het een palomino was, en een hengst.
Maar toen ik het geboortevlies van zijn neusje haalde en zijn neusgaten wijd open gingen voor zijn allereerste teug zuurstof, was ik verkocht. Ik was verliefd, en niet zomaar verliefd, nee, hopeloos verliefd! En dat ben ik nog steeds

Kriebels in mijn buik als ik hem zie. Wat is hij knap, lief, mooi, breed, grappig, stoer en wat is hij perfect!
Vorig jaar heeft Daisy mijn droom uit laten komen door me een valkmerrie te geven, maar stiekem heeft ze in 2011 al een droom van me uit laten komen waarvan ik niet eens wist dat het een droom van me was!
Perfecte merrie!

Ti toen hij nog een heel klein, opgevouwen Ti´tje was

Ook TiSento krijgt al vanaf zijn eerste verjaardag appelsap. En dan krijg je dit soort plaatjes op één, twee én drie jaar

En ondanks dat het al dagen regende en vanmorgen ook nog, begon het zonnetje voorzichtig te schijnen toen Evelien en ik op de wei aankwamen (vandaar dat Ti nat is op de meeste foto's), maar we hebben het zo goed als droog gehouden!

Romy, mijn vriendin, die ook bij de geboorte van TiSento en Fiore was, kwam ook even Ti's verjaardag meevieren. En net als vorig jaar deden we dat met een tompouce!

En dan, de jarige man

En bij een verjaardag.... horen verjaardagskussies!!!

En uiteraard ook een kussie voor zijn geweldige verzorgster!