30 april was het weer zo ver, een shoot op het strand! Een goede vriendin van mij had deze shoot al gepland staan, maar wilde toch graag wel samen met iemand. Ik zou eigenlijk moeten werken, maar ik kon mijn dienst ruilen dus ik kon toch mee

Enfin Dominique (vriendin) had Marylon Brouwer (bokker Leo) gecharterd om ons op de gevoelige plaat te zetten op het strand bij Groote Keeten. Bekend terrein voor ons! Dit was Varro zijn tweede keer op het strand, Varrie snapt nog niet wat die eindeloze zandbak betekend

Varrie is nu bijna 4 jaar mijn beste en liefste paardenvriendje, en met de dag wordt ik gekker van hem. Iedere dag wanneer ik op stal kom begroet hij me met een knor (zo noemen wij het hier

Ik wil Marylon nogmaals heeeel erg bedanken voor het maken van deze mooie foto's. Ik vind dat op de foto's onze band zeker duidelijk wordt, en ik hoop in het vervolg nog heel veel mooie foto's met hem te mogen maken

https://www.flickr.com/photos/marylonbr ... 4173463873
Kijk en geniet!
1

2 Dit is echt een typisch hoofd, wat Varro trekt als hij denkt dat hij zielig is en geen snoepje krijgt

3 Dat longeren op het strand, daar snapte hij werkelijk geen bal van

4

5 Samen met Dominique en Winnie

6

7 Deze foto vind ik echt onwijs mooi!

8

9 Racennn

10

11 Met mijn lieve moeder die graag mee gaat naar Varro om hem te borstelen, knuffelen en vet te mesten

12

13 Dit is voor mij veruit de liefste en meest sprekende foto van de hele shoot!

14 en al weer de laatste foto!

Wij zouden het erg leuk vinden als jullie een reactie achter laten!