Het afscheid nadert

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

josewoos

Het afscheid nadert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 14:38

Goodbye my friend, thank you for teaching

Afbeelding

Na ruim 6 jaar genieten heb ik nu de keuze gemaakt om Ziack te verkopen. Geen makkelijk besluit, maar het voelt nu heel goed.
Ik wil graag verder met het springen en sgw, maar van Ziack kan en mag ik dit niet vragen
Gelukkig wou mijn beste vriendinnetje met wie ik hem al die tijd heb gehad hem met alle liefde zelf nemen en dit maakt de keuze nog makkelijker.
Gelukkig blijft hij in dezelfde woonplaats en kan ik hem altijd opzoeken.

We hebben samen veel geleerd en vooral ontzettend genoten.
Van nog niet normaal een rondje door de bak kunnen rijden tot diverse sgw trainingen en oefencrossen en zelfs dressuur wedstrijden.
Voor de lol ook dressuur gestart maar dat vond ik weinig aan. Ik kon al lang over naar het L, maar heb mijn startkaart weer opgezegd.
Ik ging mij meer richten op het springen en hierdoor is de ambitie om verder te gaan nog meer gaan groeien.

Ik kijk trots terug naar de afgelopen jaren en ben dankbaar dat ik zo'n geweldige fjord heb gehad.
Voor mij opent dit besluit nieuwe deuren en Ziack mag lekker doorgaan met wat hij nu ook doet met mijn beste vriendin.
Over een week gaat hij verhuizen, dus nog 1 week ga ik volop van hem genieten.
Natuurlijk verdient hij nog 1 laatste topic hier, dus nog wat foto's van mijn grote vriend en mij samen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt Sjakie, ik kijk trots terug op onze mooie tijd
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door josewoos op 04-05-14 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Het afscheid nadert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:39

Sterkte TS :(:)

Ontzettend knappe fjord!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:40

Goh Jolan. Dat had ik helemaal niet zien aankomen joh. Moeilijke keuze, fijn dat hij dichtbij blijft.
Geniet van hem deze week, sterkte!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:42

Jemig, hier schrik ik van!
Dit had ik niet aan zien komen... Pff, moeilijk hoor ! Sterkte !
Al iets nieuws op het oog ??

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:43

Wat een knapperd!
Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
En gelukkig voor jou dat hij zo dicht bij staat. Bij iemand waar van je weet dat hij het goed krijgt :)

En die 2de foto in het water, geweldig! Haha

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:43

wat een mooierd, gelukkig dat je hem kan blijven zien! sterkte!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:49

Bij alles wat ik hier ga schrijven val ik natuurlijk in herhaling, ik heb het je immers al honderd keer gezegd.

Jullie hebben een prachtige tijd samen gaat. Hij heeft niet alleen jou veel geleerd maar ook jij hebt hem veel geleerd. Je hebt het maximale uit hem weten te halen omdat je weet waar zijn sterke en zwakke punten lagen. Daarnaast durfde hij volledig op jou te vertrouwen waardoor soms bijna onhaalbare dingen toch haalbaar werden. Jullie waren een fantastisch duo. Koester alle momenten welke jij met je fjordenvriend hebt beleefd, dat doe ik ook.

Ik ben trots op het besluit dat je (jullie) genomen hebt, op naar een heel mooi nieuw avontuur. En ik kan niet wachten om dat nieuwe avontuur een heel klein beetje met je mee te kunnen beleven. Op naar een nieuwe, hele andere topper! Eentje die het verreweg niet bij Sjaakie gaat halen want zoals hij is er maar eentje. Hihi. Maar je nieuwe topper gaat je op hele andere manieren heel gelukkig maken. Eindelijk (hopelijk) je ambities en dromen najagen.

:*
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 04-05-14 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 14:51

SannevdM schreef:
Bij alles wat ik hier ga schrijven val ik natuurlijk in herhaling, ik heb het je immers al honderd keer gezegd.

Jullie hebben een prachtige tijd samen gaat. Hij heeft niet alleen jou veel geleerd maar ook jij hebt hem veel geleerd. Je hebt het maximale uit hem weten te halen omdat je weet waar zijn sterke en zwakke punten lagen. Daarnaast durfde hij volledig op jou te vertrouwen waardoor soms bijna onhaalbare dingen toch haalbaar werden. Jullie waren een fantastisch duo. Koester alle momenten welke jij met je fjordenvriend hebt beleefd, dat doe ik ook.

Ik ben trots op het besluit dat je (jullie) genomen hebt, op naar een heel mooi nieuw avontuur. En ik kan niet wachten om dat nieuwe avontuur een heel klein beetje met je mee te kunnen beleven. Op naar nieuwe, hele andere topper! Eentje die het verreweg niet bij Sjaakie gaat halen want zoals hij is er maar eentje. Hihi. Maar je nieuwe topper gaat je op hele andere manieren heel gelukkig maken. Eindelijk (hopelijk) je ambities en dromen najagen.

:*

En de kraan is weer open gezet |(
Dank je wel weer voor je lieve woorden :*

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:53

Jeetje, ik schrik van je topic maar ik begrijp je keuze!
Geweldige fotos zoals altijd en wat fijn dat je vriendin hem koopt.
Wat voor paard ga je nu kopen?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 15:11

Jo toch! :wow: Dit had ik nooit zien aankomen, maar zoals je het beschrijft, snap ik je keuze volledig. Jullie waren een geweldige combi, het plezier straalde er altijd van af! De foto's bevestigen dat stuk voor stuk.

Sterkte de aankomende week, maar de wetenschap dat je hem altijd kan blijven zien maakt vast veel goed. Heel veel plezier met je aankomende avontuur, en als je een andere topper hebt gevonden, kom ik snel op bezoek! :*

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 15:18

Sterkte, maar ook veel plezier gewenst met je nieuwe topper!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 15:39

Ook ik had dit niet zien aankomen...fijn dat ie wel in de buurt blijft.
Ga je dus op zoek naar een springer?

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 15:46

Wat fijn dat je hem altijd kan blijven opzoeken! :) Maar afscheid nemen blijft moeilijk natuurlijk..
Wat een leuke foto trouwens! Die ene dat ie bijna met zijn hoofd onder water zit haha.. _O-

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:03

Knappe keus, eerlijk naar jezelf en het natuurlijk geweldig dat hij gewoon in de buurt blijft bij iemand die hem al door en door kent.

Ik vind je dapper en weet zeker dat je de goede keus maakt. Desondanks natuurlijk wordt t een gemis maar je kan op een heerlijke tijd terug kijken.

Heel veel succes en plezier met het vinden van een nieuwe topper!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:31

Jeetje, wat schrik ik hiervan, maar toch vind ik het een verstandige, maar ook dappere keuze! Op naar net zoveel mooie en gave momenten met jouw nieuwe topper!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:02

Heftig en dapper besluit ! Super fijn dat je vriendin hem overneemt en je hem
nog eens kan zien. Ik vond jullie een super gave combinatie maar ik denk dat je
een eerlijke keuze hebt gemaakt.

Ik heb vorig jaar ongeveer hetzelfde besluit genomen (dressuur fjord verkocht,
buitenrij/endurance pony gekocht) en ik heb er geen seconde spijt van gehad.
Het is even heel moeilijk maar je moet je hart volgen ! +:)+

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:04

sterkte, dapper besluit :(:)
fijn dat hij dichtbij blijft

Nerootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:08

Mooi omschreven en de fotos spreken voor zich. Dat jullie samen plezier hebben gehad straalt eraf! Die water foto geweldig!!

Dappere keuze en een nieuw avontuur super spannend. Geniet nog lekker van sjaakie deze week!!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:40

Zo he dat is even onverwachts!! Wat jammer zeg, heb altijd erg genoten van deze topfjord!!
Sterkte ermee, lijkt me echt geen makkelijk besluit :(:)

jolienvdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:00

Die zwemfoto _O-
Wat een heerlijke fjord! Ik sta altijd versteld hoe veelzijdig ze wel kunnen zijn :j
En jammer dat je afscheid moet nemen, maar je vriendin zal wsl ook wel supergoed zorgen voor je topknol :D

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:02

Wat een mooi overzicht heb je er van gemaakt en wat een fantastische tijd hebben jullie samen gehad.
Tijd voor een nieuwe stap, met heel veel mooie herinneringen achter je, maar hopelijk heel veel nieuwe mooie momenten in de toekomst!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 21:08

Georgette schreef:
Jo toch! :wow: Dit had ik nooit zien aankomen, maar zoals je het beschrijft, snap ik je keuze volledig. Jullie waren een geweldige combi, het plezier straalde er altijd van af! De foto's bevestigen dat stuk voor stuk.

Sterkte de aankomende week, maar de wetenschap dat je hem altijd kan blijven zien maakt vast veel goed. Heel veel plezier met je aankomende avontuur, en als je een andere topper hebt gevonden, kom ik snel op bezoek! :*

Lijkt me heel gezellig als je op bezoek komt, je bent altijd welkom!

Bellatrix schreef:
Ook ik had dit niet zien aankomen...fijn dat ie wel in de buurt blijft.
Ga je dus op zoek naar een springer?

Jep, de zoektocht is begonnen :j

Danielleeee_ schreef:
Wat fijn dat je hem altijd kan blijven opzoeken! :) Maar afscheid nemen blijft moeilijk natuurlijk..
Wat een leuke foto trouwens! Die ene dat ie bijna met zijn hoofd onder water zit haha.. _O-

Ik vind deze foto zelf ook geniaal, mijn gezicht.... :') Maar de foto laat zo mooi zien wat een lol we samen hadden <3

Iedereen verder bedankt, vind het ook erg leuk om te lezen dat iedereen ons zo'n leuke combinatie vonden.
Zo voelde het ook echt <3

annaberberxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:12

Sterkte!! Genieten die laatste daagjes wat een mooie fjord maar wel een enorm mooie tijd!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:20

STerkte Jo, jullie waren een leuk team samen, een moeilijk maar eerlijk besluit. Heel veel succes met je zoektocht naar een waardige opvolger :j

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 23:26

Ik ben geshockeerd -O-
Ok dacht nu komt het deze zomer van rijden samen met Zack en ziack

-O-

Ik snap je wel, en wens je natuurlijk al het goede met de nieuwe maar vind t wel heel erg jammer