Na ruim 6 jaar genieten heb ik nu de keuze gemaakt om Ziack te verkopen. Geen makkelijk besluit, maar het voelt nu heel goed.
Ik wil graag verder met het springen en sgw, maar van Ziack kan en mag ik dit niet vragen
Gelukkig wou mijn beste vriendinnetje met wie ik hem al die tijd heb gehad hem met alle liefde zelf nemen en dit maakt de keuze nog makkelijker.
Gelukkig blijft hij in dezelfde woonplaats en kan ik hem altijd opzoeken.
We hebben samen veel geleerd en vooral ontzettend genoten.
Van nog niet normaal een rondje door de bak kunnen rijden tot diverse sgw trainingen en oefencrossen en zelfs dressuur wedstrijden.
Voor de lol ook dressuur gestart maar dat vond ik weinig aan. Ik kon al lang over naar het L, maar heb mijn startkaart weer opgezegd.
Ik ging mij meer richten op het springen en hierdoor is de ambitie om verder te gaan nog meer gaan groeien.
Ik kijk trots terug naar de afgelopen jaren en ben dankbaar dat ik zo'n geweldige fjord heb gehad.
Voor mij opent dit besluit nieuwe deuren en Ziack mag lekker doorgaan met wat hij nu ook doet met mijn beste vriendin.
Over een week gaat hij verhuizen, dus nog 1 week ga ik volop van hem genieten.
Natuurlijk verdient hij nog 1 laatste topic hier, dus nog wat foto's van mijn grote vriend en mij samen.

Bedankt Sjakie, ik kijk trots terug op onze mooie tijd