Op zondag 6 april was het dan zo ver. De jaarlijkse sokkenwasrit! Aangezien het mij en Tinky zo goed beviel vorig jaar, besloten we om samen met onze goede vriendinnen Oona en Cheyenne om gezamelijk nog eens helemaal naar Oostkapelle te rijden. Dit jaar was het het 5de jaar op rij dat de Sokkenwasrit georganseerd werd door het NSvT en dat kwam gepaard met een 3 dubbel zo groot publiek als het jaar er voor! We waren maar liefst met 61 Tinkers op het strand en dat gaf natuurlijk een enorm gaaf beeld. Ook vele knappe paarden gespot!
Aangezien het voor ons toch een flinke trip is om naar Oostkapelle te rijden en het vooral erg vroeg was, mocht Tinky een nachtje op voorhand lekker bij Cheyenne op de grote wei vertoeven. Tinky had het duidelijk naar haar zin, want als ik s'ochtends toe kwam lag ze lekker te pitten.

S'ochtends waren Oona en ik euhm, een beetje té relaxed dus eens aangekomen in Oostkapelle waren we een beetje laat. Snel borstel der overheen en zien dat Tinky er een beetje degelijk uitzag. Alhoewel.. degelijk?! Ik denk dat ik de vieste Tinker had van de gehele Sokkenwasrit

Maar ach, dat kon de pret natuurlijk niet bederven! Tinky was een éngeltje, echt super braaf. Buiten dat ik eigenlijk meer achterop wou blijven, maar na het einde toe zaten we weer hélémaal vooraan.

Geniet van de foto's!
Ronde I

En terug naar de trailer..

Mét een lintje als aandenken.

Ronde II

En dan nog de dinnies samen

En natuurlijk hoort Bokkers ontmoeten ook bij de Sokkenwasrit! Ik kwam al goed overeen met Caily hier op Bokt en het moest nou net lukken dat zij er ook was! Was echt super gezellig en we hebben op het laatste stukkie paardenswitch gedaan. Ook heeft ze lekker met de Belgen meegecrosst. Kortom, mijn dag was dubbelendik geslaagd!