Zaterdagochtend ben ik vroeg opgestaan en heb ik Vrouwke helemaal gewassen, daarna heb ik haar 2 uurtjes op stal gezet en heel erg gehoopt dat ze zich schoon zou houden.
Rond 1 uur zijn we weer naar Vrouwke gegaan en gelukkig heeft ze zich netjes schoon gehouden. Toen de fotograaf arriveerde zijn we samen vertrokken naar Zee.
We kwamen rond half 4 aan in Noordwijk op het strand. Ik heb Vrouwke toen even wat te drinken gegeven en er nog even een borstel overheen gehaald. Ik vond het stiekem best wel spannend hoe Vrouwke zich zou gaan gedragen, omdat ze niet altijd erg braaf is buiten, maar ze heeft zich gedragen als een voorbeeldige pony!
Om Vrouwke te laten wennen en zodat ik even kon kijken hoe ze zich zou gedragen zijn we begonnen met stand en portret foto’s.

Na dat we klaar waren met de stand en portret foto’s zijn we terug gegaan naar de parkeerplaats en hebben we Vrouwke wat hooi en water gegeven en hebben we zelf een frietje gegeten. Toen we ons frietje op hadden hebben we nog even gewacht omdat er een mooie zonsondergang werd verwacht. Rond 6 uur hebben we Vrouwke opgezadeld en zijn we het strand weer opgegaan.
Op het begin was Vrouwke nog een beetje onrustig en vond ze dat bewegende water toch wel erg eng. Ik heb toen even lekker voor mezelf gereden, daardoor ging Vrouwke zich meer op haar gemak voelen en werd de zee ook al minder eng. We zijn begonnen met foto’s op het zand. Uiteindelijk heeft Vrouwke haar angst overwonnen en hebben we ook lekker door de zee kunnen rijden.
We zullen maar meteen beginnen met mijn favoriet!

Om half 9 zijn de laatste foto’s geknipt, daarna hebben we Vrouwke terug op de trailer gezet en zijn we weer op weg naar huis gegaan.
Deze dag ben ik zeker een ervaring rijker geworden! Ik had zeker niet verwacht dat Vrouwke zo braaf zou zijn en ik ben super blij met de resultaten. Een dag om nooit te vergeten!