26-02-2014 was het zo ver! Famke en ik hadden onze eerste Bokt- fotomeeting!

Het was die dag erg lekker weer en ik ben erg blij met de foto's die ik binnen heb gekregen! Ik heb de fotografen al bedankt, maar hier nogmaals:
Bedankt voor jullie foto's,
Evi - eviennoortje op Bokt
Ivanka - Vanky op Bokt
Eline - eline95enile op Bokt
Marieke - MZorro op Bokt
En mijn vader, maar die heeft geen Bokt!

Hier een paspoortje van Famke, voor diegene die haar nog nooit tegen gekomen zijn op Bokt:
Famke Elvira ~ Fries ~ Merrie ~ Oltman x Fêde 350 ~ 01-07-2001 ~ Al 1 jaar, 2 maanden en 1 week van mij!
We beginnen met een prachtige foto.. Ik vind Famke hier heel mooi op staan!

En een standfoto.. Wat ziet ze er toch goed uit.. Ze is zo sterk en al zo erg opgeknapt! Ik ben onwijs trots op Famke

Prachtig..

Deze foto vind ik ook onwijs mooi. Wat is Famke toch een prachtpaard!

Famke en ik samen

En nog een keer met mijn lieve meisje..

Op een gegeven moment wilde Famke niet meer mooi "model- staan" dus probeerde ik wat anders, haar trucje steigeren! Al wilde ze dit op een gegeven moment ook niet meer omdat ze geen aandacht meer voor mij had en veel te onrustig werd

Deze foto vind ik echt gewéldig.....

En nog wat afwisselen. Concentratie bij Famke was weg. Dus maar even springen!

Nog een hele mooie/ aparte foto

Even tussendoor een onderonsje tussen Famke en mij.. Leuk dat die vastgelegd is!

En een onderonsje tussen Famke en haar 'liefde op het eerste gezicht', Wodan! Fries paard van Bokker chilld. Famke was echt verliefd...

En dan nog wat foto's van het rijden!
Famke was erg fris en sterk, maar er zijn wel een paar leuke foto's uit gekomen! Ik reed hier samen met Bokker jesss_amigo en haar ruin Amigo.
Drafje

Aangalopperen!

En sjoeffff.. Weg :p

Ik hoop dat jullie de foto's net zo mooi vinden als ik!

Laten jullie een reactie achter?

Famke haar sokken zijn er trouwens af omdat ze van de winter last had van mok en mijten.. Dit was beter te behandelen zonder die sokken. Helaas!