Afgelopen zaterdag hadden Sunny en ik weer een fotomeeting. Dit keer een fotomeeting in stijl. Een stijl kiezen was niet zo moeilijk aangezien ik al een paar keer foto's in deze stijl voorbij heb zien komen en het me erg gaaf leek om ook eens een keer als indiaantjes op de foto te gaan.
Van te voren dingetjes ingekocht en uiteraard mijn budget overschreden

Helaas ging het de week ervoor helemaal mis met rijden en viel ik van Sunny af op de rand van de greppel in het weiland. Hierbij liep ik een flinke kneuzing in mijn rug op. Omdat ik op de dag van de fotomeeting niemand had om mee te gaan en ik het zeker niet af wilde zeggen heb ik prikpaaltjes en draad meegenomen en Sunny in een paddock gezet. Zo hoefde ik Sunny niet steeds vast te houden. Ik ben erg blij dat ik dat gedaan heb. Sunny gedroeg zich super in de paddock

Nog even wat informatie over Sunny voor degene die haar niet kennen:
Naam: Sunny Sunshine
Leeftijd: 16
Geslacht: Merrie
In mijn bezit sinds 14 april 2006, bijna 8 jaar! We gaan voor nog 20 jaar daarbij

Voorheen reden we L1 dressuur en B springen. De laatste jaren rijden we bitloos western recreatief en doen we aan grondwerken/vrijheidsdressuur.
Sunny is een typische Haflinger. 100% betrouwbaar maar ook 100% eigenwijs. Ze is erg op zichzelf, totaal geen knuffelpony, beetje eenkennig naar mensen toe, allemansvriend met paarden en honden. Haar je wil opleggen is not-done, dan weigert ze dienst

Maargoed, jullie komen hier natuurlijk voor de foto's

1. Ik ben Leonie heel dankbaar voor deze foto.

"Je kan me niks maken, ik ben Sunny, doe waar ik zelf zin in heb en kan de hele wereld aan."

2.

3. Altijd vrolijk en blij als een jonge pup

4. Words can't describe how much I love you.

5. I'm so proud of you.

6. There is no secret so close, as that between a girl and her horse.

7. Wherever you are, I will find you and I will bring you home.

8.

9.

10.

11. You make the bad times good, and the good times unforgettable.

12. So close, no matter how far. Trust I seek and I find in you.

13. When your horse follows you without being asked, when he rubs his head on yours, and when you look at him and feel a tingle down your spine … you know you are loved.

14.

15.

De foto's met halster waren voor de fotomeeting begonnen was en ik voor de zekerheid der halster nog even om liet. Ik nu spijt dat ik het halster niet gelijk af heb gedaan

Respect als je alles hebt gelezen