Ik heb drie kleine maat hengstjes:
In de ban van Pjotr, 8,5 jaar, 1,20, valk panterbont, goedgekeurd 1ste premie hengstje en heeft met goed gevolg het eerste afstammingsonderzoek doorlopen. Pjotr loopt ook voor de wagen in enkelspan en kan bereden worden onder het zadel.
Clever Red Spot van de Immetjeshoeve, 4,5 jaar, 1,10, vos panterbont, goedgekeurd 1ste premie hengstje en rond dit jaar zijn eerste afstammingsonderzoek af (naar verwachting positief). Met Clever rij ik sinds eind vorig jaar officiële menwedstrijden en we zijn nu L dressuur en M vaardigheid

Nimroos, 2,5 jaar, 1,10, palomino panterbont, net goedgekeurd 1ste premie hengstje, moet nog diverse onderzoeken doorlopen en daarna nog veulens tonen voor het eerste afstammingsonderzoek. Dit hengstje heb ik pas een paar dagen en is een zoon van Pjotr. Ik heb hem gekocht voor als tweespanmaatje met Clever en omdat hij belangrijk is voor het tweede afstammingsonderzoek van zijn vader Pjotr. Ik twijfel nog of hij verder gaat als dekhengstje met bijbehorende verplichtingen waar ik dan (weer) voor moet zorgdragen. Na de zomer begin ik met hem te beleren voor de wagen.
Dan hier de foto's

Clever met zijn nieuwe hoofdstel, rondgenaaid donkerbruin met lakneusriem, precies wat ik zocht kon hypostore me leveren in deze hele kleine maat! Ik vind hem heel mooi staan op Clever en ben er heel blij mee!

Pjotr

Met Pjotr in de ring

Pjotr (links) met zijn zoon Nimroos (rechts)

Pjotr met een bokker die me heel goed hielp die dag en tevens een merrie heeft aangemeld voor een dekking met Pjotr

Nimroos

Er komen ook nog veel mooiere foto's van een fotograaf die daar aanwezig was maar wilde nu alvast een topic maken met eigen gemaakte foto's