Wat heb ik geluk gehad want er was zeer veel interesse voor dit bijzondere ventje, wij konden echter gelijk die avond gaan kijken en daar stond hij op stal een knuffel eerste klas, super opgevoed door zijn baasje en precies zoals ik als kind me voorstelde, Vos veel wit en blauwe ogen zucht. Ik probeerde nog hard to get te spelen maar dat mocht niet baten want ik was al verliefd

Het hoge woord was er uit en vanmiddag is deze mooie man gebracht door zijn vorige baasje in de stromende regen mocht hij kennis maken met 1 van mijn merries en ook daar was het liefde op het eerste gezicht.

Ik heb ze later toch maar binnen gezet want het was nu met bakken uit de lucht aan het komen, als verzopen katjes kwamen ze in de stal.
Het klaarde echter toch op dus gelijk naar buiten gerend en mn nieuwe ventje lekker verwend met borstelen en wat muesli om hem te belonen, wat was hij braaf. Snel een foto gemaakt van hem en toen weer naar buiten om zijn bewegingen er op te zetten

Zijn bewegingen had ik in het donker nog niet goed kunnen beoordelen maar ook daar ben ik reuze blij mee alles bij elkaar is hij het perfecte plaatje (voor ons dan

Even staan tussen door knapperd

Zucht wat is hij toch knap

Hij krijgt lekker de kans om te wennen en dit jaar willen we hem voor de kar beleren en dan enkelspan, dubbelspan en wie weet zelfs klavertje drie met zijn schimmel welsh broers.