Ik werd verliefd op deze foto op marktplaats. Wie word daar nou niet verliefd op?!

Zaterdag 8 maart werd je gekeurd. De keuring ging niet helemaal zoals gepland. Je bent ook nog zo jong, dat het allemaal wat moeilijk voor je was. Maar dat maakte me niks meer uit. Je kwam door de keuring en deze dag heb ik je gekocht!
Even een paspoortje van deze dame:
Femme
Barock Pinto (Moeder fries, vader bonte KWPN)
2,5 jaar oud
Op dit moment 1,46
Helaas had ik geen stalling en vervoer kunnen regelen op die dag, omdat het allemaal vrij onverwachts kwam. Dinsdag 11 maart haalde ik je op

Bij aankomst op haar nieuwe weitje.

Femme was al snel opgenomen in de kudde. De volgende ochtend trof ik haar zo aan:
_002.jpg)
Mijn eigen pony!

_011.jpg)
Femme stoer doen in de roundpen nadat ik d'r staart gewassen heb

_014.jpg)
Wat was je braaf! We hebben samen al wat gewandeld en een poging tot grondwerk gedaan. Afgelopen weekend met Miri (Eleandra) een eind gewandeld naar een theehuisje op de Veluwezoom. Wat deed je het braaf! Het spoor is trouwens totaal niet eng.....

_020.jpg)
Aan de wandel met Miri:
_025.jpg)
En met mij

_044.jpg)
Knuffeltijd.. Dat is wat Femme het liefste doet!
_051.jpg)
Wij maar eens een drankje doen. Femme vond het allemaal wel best.
_058.jpg)
_060.jpg)
En als afsluiter nog een leuke foto van Femme bij haar vorige eigenaresse

Over 1,5 maand verhuist Femme naar een plekje in Arnhem waar mijn vriendin ook met haar paardje staat. Ik wil Femme dan opleiden tot handpaardje zodat ze rustig aan de bossen kan verkennen. Ik kan niet wachten tot ik over de Veluwe kan rijden met dit geweldig lieve paardje!