Nadat we met ons vorige topic ([RIJ-ITP] Palomino Rubio trainen in het zonnetje!) in uitgelicht stonden, ben ik benaderd door Justine (XxJustinexX hier op bokt) met de vraag of ze Rubio op de foto mocht zetten. En natuurlijk mocht dat! Het zou zaterdag lekker weer worden, dus hadden we de shoot ook op deze dag gepland. Gelukkig was het zaterdag ook echt prachtig weer en hebben we daar volop gebruik van kunnen maken.
Helaas werkte Rubio niet helemaal mee. Het gras en de takken waren veel interessanter dan de camera en ook verschillende afleid methodes hadden niet zoveel nut. En ook was hij erg aan het schuimen waardoor een mond onder het schuin bijna niet was tegen te houden. Op sommige foto's is dit ook te zien. Maar ondanks dat zijn er prachtige foto's uitgekomen en ik ben heel blij met het resultaat!
Voor de mensen die Rubio nog niet kennen: Rubio is een palomino kleurige ruin met twee lichtbruine ogen. Hij is op 13 jaar oud en 1.56 hoog (E-pony). Ouders en ras zijn onbekend.
Ik wist niet precies of dit bij ITP of RIJ-ITP hoort omdat er een paar rij foto's tussen staan. Mocht het verkeerd staan, sorry daarvoor

Hier de foto's!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Deze wordt uitvergroot!

Hier nog wat rij foto's.
8.

9. Voetjes van de vloer

10.

Na het rijden nog wat foto's in de paddock gemaakt.
11.

12.

13. En hij kan vliegen!

Dit waren de foto's