Mijn paard neemt mij niet serieus!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 20:52

Sommige paarden worden in de winter fris. Mijn paard wordt in het voorjaar fris. Want mijn paard is gek. Het is lente. Dan wordt ze dus gek. Veulentjes, een zonnetje, vogeltjes fluiten! Ik kan vliegen!
Ze wil nu alleen knuffelen en tutten en als dat niet mag gaat ze snuiven en stuiteren en vliegen en idioot doen. Ik wilde zo nodig een merrie...
Als ik nou gewoon toegaf aan haar gekke buien, maar nee, ik moest zo nodig van alles. Dat kan dus niet als ze bij je op schoot kruipt. En als dat niet mag en ik haar wegstuur dan zal ik wéten wat ze daarvan vindt.

En nu probeert ze me dus te intimideren door mij heel eng aan te staren en vervolgens haar tong uit te steken en als een idioot van me weg te stuiteren. Stuiteren ja, want dit zijn toch geen normale gangen meer??? Volgens mij neemt ze me niet serieus. -O-

Mijn gekke stuiterbal...



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
>;) Pardon?!

Afbeelding
Poging tot normaal doen...

Afbeelding
Zie je me wel?

Afbeelding
Ja hallo, doe even normaal! }:0

Afbeelding
Zo dan?

Afbeelding
Zooooo dan?!

Afbeelding
Volgens mij broedt ze op een manier om mij die evil eye te geven van een afstandje...

Afbeelding
Ja dus... :')

Afbeelding
Mafkees.

Afbeelding
En een zeker logo imiteren... maar zelfs dat kan niet normaal!

En dat na 1 weekje mooi weer. Ik hou mijn hart vast voor morgen... ze voorspellen terrasjesweer... :brr:

Voor wie zich afvraagt wat voor paard dit is: Muzanna is een Akhal-Teke van het middentype en ze komt uit Rusland.
Ze is valk en die kleur is altijd anders. En dit jaar heeft ze ineens ook een aalstreep. :j

Irma_Maandag

Berichten: 2215
Geregistreerd: 20-12-05

Re: Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:56

Sterkte de komende tijd :)
Wat een maf dier.... héérlijk om te zien! Daarnaast een enorm gave kleur!!

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:01


Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:04

}>

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:06

Is toch heerlijk als ze zo zijn }:)
Mijn mannetje heeft volgens mij ook last van lentekriebels, is de laatste tijd ook zo gek als een deur!

room10

Berichten: 345
Geregistreerd: 02-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:07

Een wilde blik, wegsprinten om niets, galops-wissels om de pas . . . ik vrees toch een ernstige vorm van lente-kriebels, succes daarmee !!! : ))

eemsebak

Berichten: 24
Geregistreerd: 15-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:09

wat een mooi paardje en veel geluk maar lukt vast wel gewoon niks va aan trekken :)

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:10

wow, wat een gaaf kleurtje heeft ze zeg :# :# :# :# :# :# :~ :~

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 21:17

Irma_Maandag: dankje. :') Ik vrees dat ik het nodig ga hebben. :))

Morganlegay: oh nee! Er is zelfs een hele studie aan gewijd?! En je hebt helemaal gelijk. Daarom ben ik ook zo bang voor d'r. -O- Ze probeert me te intimideren!

Snollygoster: Ik word ook blij van de lente... maar ik word geloof ik niet ENG van de lente. *\%/* Tegen de zomer staat ze alleen nog maar lekker te dromen in het zonnetje (behalve als het warmer is dan 30 graden want dan verandert ze weer in zo'n enge stuiterbal). Is de jouwe niet stiekem hengst? :')

room10: zou dat nog goed komen of moet ik er een paardenfluisteraar bij halen, denk je? :D

eemsebak: bedankt voor het advies! Zou ze niet nog minder subtiel worden als ik haar blijf negeren? Ik ben nu al zo bang. ^)

Ketaki: dankje! Leuk kleurtje idd, alleen wel snel vies, hihi. Ze is liever modderzwart of grasjesgroen, geloof ik. :#

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:20

JoSav schreef:
Snollygoster: Ik word ook blij van de lente... maar ik word geloof ik niet ENG van de lente. *\%/* Tegen de zomer staat ze alleen nog maar lekker te dromen in het zonnetje (behalve als het warmer is dan 30 graden want dan verandert ze weer in zo'n enge stuiterbal). Is de jouwe niet stiekem hengst? :')


Haha, die van mij begint zich terug als een 3-jarige puber te gedragen in de lente :')
Dat is me al heeeeel vaak gevraagd, ik zal je toch moeten teleurstellen _O-

CarinaR

Berichten: 11950
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:21

Jeej nog een muzzz topic.
Maarre... Dit klopt niet natuurlijk met vorige topic he :D

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 21:25

Snollygoster: misschien weet je paard het zelf niet? :Y) (Gaaf paard trouwens!) Of hij houdt gewoon heel erg van fluitende vogeltjes en groeiende grasjes dat ie begint te stuiteren? Volgens mij wil de mijne gewoon een veulen om lekker samen mee door de wei te stuiteren. Synchroon. Uiteraard. :j

CarinaR: hm... misschien is ze gewoon traag van begrip en is dit een verlate reactie op die bom? :)) Of zou het allemaal toneel zijn, dit? :=

Faelynn

Berichten: 3149
Geregistreerd: 25-10-13

Re: Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:36

Als ik dit zo zie heeft die van mij volgendsmij het hele jaar door lentekriebels haha

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-14 21:44

Dani199764 schreef:
Als ik dit zo zie heeft die van mij volgendsmij het hele jaar door lentekriebels haha

Volgens mij probeer je me bang te maken! Je wil toch niet zeggen dat mijn paard dit straks misschien altijd heeft?! :oo

jokari

Berichten: 8763
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: thuis

Re: Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:54

Wahahaha !
Die van mij had vandaag een (gelukkig afgezwakte) versie onder het zadel, halleluja ! Was ik blij dat ik in de roundpen reed en niet de baan was opgegaan. :=

Ze ziet er goed uit. :j

Sophie32

Berichten: 2
Geregistreerd: 02-06-13

Re: Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:57

Haha! Heerlijk om te zien. Herkenbaar, de mijne kan er ook wat van ;)

Tjinta

Berichten: 3793
Geregistreerd: 16-04-05
Woonplaats: Bauernhof im Emsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:59

*\o/* *\o/* Muzanna heeft lentekriebels....
Oooh JoSav zij kan snuiten trekken..... {:} en sprintjes ook.

Ik kan wel een stoeltje aan de bakrand bij jou zetten hoor, echt genieten!

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 22:11

JoSav schreef:
Snollygoster: misschien weet je paard het zelf niet? :Y) (Gaaf paard trouwens!) Of hij houdt gewoon heel erg van fluitende vogeltjes en groeiende grasjes dat ie begint te stuiteren? Volgens mij wil de mijne gewoon een veulen om lekker samen mee door de wei te stuiteren. Synchroon. Uiteraard. :j

CarinaR: hm... misschien is ze gewoon traag van begrip en is dit een verlate reactie op die bom? :)) Of zou het allemaal toneel zijn, dit? :=


Oh, ik denk dat hij het goed genoeg weet :') :'). Ik heb een bomproof, superbraaf paardje, maar rond deze tijd van het jaar weet ik dat ik me aan enkele vreugdebokken kan verwachten _O-
Ik denk dat hij gewoon als een zonnepaneel werkt, hoe meer zon hij krijg, hoe hoger zijn energie _O-
Dankje, die van jou is -afgezien van de gekke bekken- ook heel gaaf!
Veel succes om een leuke hengst te vinden :')

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 22:24

Allemachtig wat n knappe merrie! <3

gabyvantol
Berichten: 0
Geregistreerd: 07-03-14
Woonplaats: Delft

Re: Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 22:56

wat een leuk gezicht haha staart omhoog en renuuuuuhhh!! *\%/*

JoSav

Berichten: 4686
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-14 11:25

jokari: oei! De mijne was ook al vreselijk druk en dwars op buitenrit, wat ik totaal niet van haar gewend ben, maar rodeo deed ze gelukkig pas toen we weer terug waren en ik dacht laat madame maar even afkoelen in de buitenbak, want volgens mij is ze gek geworden. := Onder zadel heeft ze zoiets gelukkig nog nooit gedaan.
Maar zand happen is natuurlijk een stuk beter dan asfalt happen! :+

Sophie32: paarden zijn gewoon gek. Geen wonder dat mensen die niks met paarden hebben ze vaak doodeng vinden! :+

Tjinta: hahaha, ja Muzanna is gewoon gek. Met mij erbij wil ze alleen knuffelen en als dat niet mag... dan gaat ze idioot doen. En als ik dan weg loop dan geeft ze pas echt een showtje weg. Als ik dat dan wil filmen.... wil ze weer alleen knuffelen. En mij maar in de gaten houden... mafkees. :P
Toen ik haar net had ging ik uren in de wei zitten, gewoon kijken. <3 Wat heb jij dan een luxe dat je uit kunt kijken op je vossenwei!

Snollygoster: de mijne is net zo, haha. Die is létterlijk bombproof: [ITP] Mijn Teke is dus écht bombproof!
Denk dat die van mij net zo werkt. Die laadt ook op in de zon, zelfs als de rest staat te puffen van de hitte. Vandaar dat de nomaden in de woestijn dit ras dus van kop tot staart inpakken, anders worden het een stel stuiterballen! :))
En leuke hengst heb ik al op het oog! Helaas niet naast de deur... niet handig... :+ (Maar bijgevolg als je voor zo'n ras gaat...) Heb het topic van jouw knapperd inmiddels ook gevonden!

tones: dankjewel! Als ze niet gek is is ze ook heel lief. :j

gabyvantol: bedankt! :D Die smiley past er idd goed bij, hihi.

NailB

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:43

:wow: die kleur!

AppleDumplin

Berichten: 177
Geregistreerd: 18-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:49

prachtig dier....niet normaal zo mooi :wow:

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Mijn paard neemt mij niet serieus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:51

Vergeet niet dat jouw paard een oud ras is en dat na een lange koude winter het voorjaar een gelegenheid is om eens lekker de beentjes te strekken.

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:41

JoSav schreef:
Snollygoster: de mijne is net zo, haha. Die is létterlijk bombproof: [ITP] Mijn Teke is dus écht bombproof!
Denk dat die van mij net zo werkt. Die laadt ook op in de zon, zelfs als de rest staat te puffen van de hitte. Vandaar dat de nomaden in de woestijn dit ras dus van kop tot staart inpakken, anders worden het een stel stuiterballen! :))
En leuke hengst heb ik al op het oog! Helaas niet naast de deur... niet handig... :+ (Maar bijgevolg als je voor zo'n ras gaat...) Heb het topic van jouw knapperd inmiddels ook gevonden!

Jaaa! Dat topic had ik al eens gelezen, ik wist niet dat het om hetzelfde paard ging :o
Ik kan me goed voorstellen dat ze in de woestijn anders heuse stuiterballen worden, daar is een kameel niks tegen :=
Als je haar laat dekken ben ik heel benieuwd wat daar uit zal komen met haar kleur!