Deze week werd ik gebeld door iemand die ' ruitje' zocht, ze hadden een draver staan waar het niet meer mee ging. ( waar Bokt al niet goed voor is

Ik het hele verhaal aangehoord en vandaag gaan kijken... En ja zoals dat dan gaat, deze man staat nu op stal:
Meet Rio!

Rio was van enorm lieve mensen, die op wat oudere leeftijd hun eerste paardje hebben gekocht. Helaas bleek Rio geen match voor deze mensen. Rio deed namelijk zijn hoofd omhoog als hij wat hoorde, daar raakte de eigenaresse gespannen van. Om dit op te lossen waren ze gaan rijden met een hulpteugel, bij het opzadelen kwamen wij er echter achter dat zijn bit verkeerd om in zat, iets wat in combinatie met een hulpteugel waarschijnlijk voor meer spanning zorgt. We hebben hem dus proef gereden zonder hulpteugel en met het bit de goede kant op, wij vonden het een heerlijk paard

Met proefrijden was hij eigenlijk al op 80% van wat ik zoek in een goed omgeschoolde draver, hij is rustig, heeft een enorm goede galop( echt bizar

Wat we nu nog moeten doen is hem dat kleine beetje vertrouwen gaan geven en hem leren te ontspannen onder het zadel.
Goed, vandaag is hij dus al gereden dus bij thuiskomst hem alleen even buiten laten lopen en wat foto's geschoten. Rijfoto's komen er z.s.m. aan, ik hoop dat jullie het weer leuk vinden een ' verkoopprojectje' te volgen

Hmmm... Imageshack is raar aan het doen, ik zie dat bij twee foto's Rio zijn voeten zijn verdwenen