25 mei 2013 kreeg ik het paspoort van Colour in mijn handen gedrukt. "Jij kunt vast beter voor hem zorgen dan ik" waren de woorden die zijn vorige eigenaar toen tegen mij zei.
Ik was toen opeens de eigenaar van een 1 jarige shetlander die vrijwel niks kende: buiten wandelen stond gelijk aan de dag erna spierpijn door al het getrek en gesteiger van Colour.
Gedurende de zomer hebben we aan een heleboel dingen gewerkt en ontpopte Colour zich tot een geweldig leuke pony die graag mee ging op buitenritten en het heerlijk vond om in de zee te zwemmen.
Voor mijn studie moest ik verhuizen naar een stad zo'n 80KM van huis, ik kon de stalling voor mijn rijpaard wel betalen maar Colour erbij werd toch echt te duur.. Nadat hij zo'n 3 maanden te koop had gestaan kreeg ik een reactie waarbij het echt goed voelde en zodoende hebben deze mensen hem afgelopen vrijdag opgehaald.
De dag ervoor wist Stephannie (steefvicky) een gaatje voor mij te maken en heeft toen een paar hele mooie foto's van mij en mijn mannetje, precies zoals hij is, gemaakt. Heel veel dank hiervoor!

Mag ik nog één keer..
.. met je knuffelen?

.. jou met je bal laten spelen?

.. in jouw mooie ogen kijken?

.. jou een kus geven?

.. mijzelf jouw eigenaar noemen?

.. jou vertellen dat ik je ontzettend ga missen?

.. jou een nieuw kapsel geven?

.. samen met jou wandelen?

Zaterdagavond is Colour aangekomen op zijn nieuwe thuis. Dat lees je goed ja, vrijdagochtend vertrokken en pas zaterdagavond thuis. Colour is namelijk helemaal naar Frankrijk verhuisd! Samen met de nieuwe eigenaren ben ik nu plannen aan het maken om in de voorjaarsvakantie langs te komen.
Hier een fotootje van hem met zijn nieuwe vriendjes