Wij hebben in het Noordoosten de "eer" om het eerste pak sneeuw van 2014 in ontvangst te mogen nemen. Mijn terugreis vanuit het werk naar huis vannacht kwam dit niet echt ten goede (ruim 2 uur onderweg geweest), maar de paarden konden hun lol op vandaag en dan heeft het wel weer iets, die sneeuw.
Zie hier, het avontuur van mijn drie-eenheid in een wondere witte wereld!
Ziet er heerlijk uit! Hier in Ommen is het bijna tropisch.
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 26-01-14 15:46
Wow! Hier in het oosten schijnt de zon gewoon en dan is het aangenaam warm! Ik vind er niks aan! Hoop dat de sneeuw snel weg gaat en niet meer terug komt! Desalniettemin, leuke foto's! (Sommige zijn niet helemaal gelukt)
Ik ben jaloers! Je pony's zien er ook uiterst happy uit, haha
DonCamillo
Geplaatst: 26-01-14 16:48
Hier (Peize, Eelde, noord Drenthe) ook 5-10 cm sneeuw dat nog blijft liggen ook. Alle bomen zijn wit. Geen zon, maar met zoveel sneeuw is dat geen probleem. Wel koud. Alle buitenleidingen en drinkbakken zijn hier bevroren want vrijdagochtend leek het nog niet zo'n vaart te lopen. 's Middags was alles echter al stijf bevroren, dus leeg laten lopen kon niet meer, ik was gewoon te laat...
Jeetje als je dit zo ziet en dan hier uit je raam kijkt is het net de andere kant van de wereld! Ik hoop dat de sneeuw en kou ook snel deze kant op komt, ik vind het helemaal super!
Leuke foto's en paarden!
Lumea
Geplaatst: 26-01-14 16:52
Wat leuk dat jullie al sneeuw hebben! Wij hebben hier nog steeds geen tekenen van sneeuw.. Alhoewel het van mij ook niet lang hoeft te liggen, een weekendje voor sleeën en sneeuwfoto's en dan mag het wel weer weg haha.
Dank jullie wel allemaal! Ze vonden het echt heerlijk, enige nadeel hiervan is, dat de waterleiding is dichtgevroren en ik dus nu "2 emmertjes water halen" mag, meerdere keren per dag