Ik heb toestemming van de fotograaf, hij wil alleen niet genoemd worden

Omdat ik niet al te vaak iets van All-Star post op bokt ( shame on me ) zal ik hem dus eerst even voorstellen:
All-Star is een haflingerruin van nu 5 jaar. Ik hem onbeleerd gekocht op 3,5 jarige leeftijd en zelf ingereden. We hebben les van een geweldige instructrice en dit jaar wil ik dan ook met hem gaan starten om te kijken hoe ver we komen

Genoeg gekletst hier de foto's:
Allereerst mijn favoriet

Sfeerfoto:

Deze foto vind ik ook erg mooi ( behalve mijn hoofd dan ):

Lieve foto samen:

Let niet op mijn hoofd

Met mijn beste vriendin

We waren dus samen met onze paarden op deze shoot. Mijn beste vriendin (Mirjam_x hier op bokt) wou foto's met haar paard voor haar portfolio alleen is haar pony niet zo fotogeniek en aangezien All-Star dit wel is stelde ik voor dat ze samen met All-Star op de foto moest. Hier het resultaat:

Haar kleine zusje wou ook nog op de foto met All-Star. Super lief die twee

Ik wou ook graag een foto van hem zonder tuig of iets dergelijks dus de stoute schoenen aangetrokken en hem gewoon zo los gezet aangezien er gras was en meneer dol is op gras dus dit durfde ik wel aan met hem

Wij wouden ook graag een foto met z'n 2en in galop. Dit wouden we als laatste doen omdat je anders op de andere foto's zweetplekken zag van het zadel. Alleen hadden we er niet aan gedacht dat het ook donker werd

En laatste nog een foto van z'n mooie koppie:

Hopelijk hebben jullie ook van de foto's genoten en laten jullie een reactie achter