Zaterdag is bokker EngeltjeS bij mij en Serena langs geweest. Ze is begonnen met haar 'Paarden fotografie 52' project. In week 2, deze week dus, mochten Serena en ik model staan!
We troffen het enorm met het weer, het was namelijk droog

We gingen eerst naar een weiland vlakbij stal, die is gewoon open zonder omheining. Dit was ideaal, want zo was er geen storende achtergrond. Serena was het alleen niet met me eens dat ze niet van die heeerlijke grasjes mocht eten. Ze werd toen enorm druk! Devica vroeg zich toen af hoe Serena zou bewegen. Toen zijn we spontaan even naar de bak gelopen (we hebben geen bak aan huis), en toen ging Serena weer even showen op haar manier; staart omhoog, kop omhoog, arrogante blik, briesen en gaaaan!

1.

2.

Onderweg naar het weiland en de bak was Devica al druk foto's aan het maken. Op een gegeven moment moesten we stoppen, want er was goed licht, maar daar dacht Serena anders over :p
3.

4.

In het weiland liet Serena haar favoriete kunstje zien; Flemen! Ze probeert het bij iedereen, in de hoop dat ze wat krijgt

5.

6.

Nadat we haar hadden losgegooid maakt ik van mijn leadrope teugels, en ben ik even op haar gaan zitten. Het was niet de bedoeling om erop te gaan, dus ik had mijn cap ook niet mee. Ik voelde me de hele tijd super kaal, ik rijd áltijd met cap

Dit was overigens de eerste keer dat ik met touwhalster erop zat, ik was vet blij dat ik een beetje kon sturen haha!
7.

8.

Mijn vriendin heeft mij heel erg geholpen met Serena, hulp met rijden, spullen die ik mocht lenen, en vooral mentale steun bij mijn angsten. Zonder haar had ik Serena niet nu nog gedaan, en daar ben ik haar heel erg dankbaar voor. Daarom heb ik Devica gevraagd om ook wat foto's van ons 3en te maken.
9.

10.

Serena is overigens een echt fotomodel!
11.

12.

13.

En als laatste nog 2 foto's van Serena en mij, de laatste ga ik laten uitvergroten

14.

15.

Ik wil Devica heel erg bedanken voor de mooie foto's, en heb een erg gezellige middag gehad!
http://devicafotografie.blogspot.nl/
https://www.facebook.com/devicafotografie?fref=ts
Een reactie zou leuk zijn!